МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ReferencesMain: 1. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig New English File Upper-Intermediate Student’s book Oxford University Press, 2009, p. 37. 2. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig New English File Upper-Intermediate Workbook Oxford University Press, 2009 Additional : 3 Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig New English File Upper-Intermediate Student’s book Oxford University Press, 2003 4. the Internet resources: http://www.native-english.ru/
Exercise 1 Which of the following household items do you think were in use 50 years ago?
Exercise 2 Answer the following questions? 1. Which do you have in your home?
2. Imagine life in your family fifty years ago. How did your parents and grandparents live? How was life different from today? 3. Which invention is the most important for you? 4. Which invention is the least important? 5. Could you live without it? Why?
Exercise 3 Why do people like to have these things at home? Try to match each word with its definition.
Exercise 4 Read and make up your own questions about the text “The family who turned back the clock” [4, p.34].
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|