Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






References

Main:

1. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig New English File Upper-Intermediate Student’s book Oxford University Press, 2009, p. 37.

2. Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig New English File Upper-Intermediate Workbook Oxford University Press, 2009

Additional :

3 Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig New English File Upper-Intermediate Student’s book Oxford University Press, 2003

4. the Internet resources: http://www.native-english.ru/

 

 

 

 


HAND OUT №104
Discipline: English as a foreign language Credits: 2
Upper-Intermediate level Practical lesson
Lexical theme: Great invention. Grammatical theme: Revision of passives.    
Teacher: assistant professor Karybayeva A. S.

 

Exercise 1 Which of the following household items do you think were in use 50 years ago?

 

 

 

Exercise 2 Answer the following questions?

1. Which do you have in your home?

 

Personal computer fridge camcorder electric razor radio washing machine video recorder deep freeze ti opener microwave oven CD player food processor tumble drier music system iron vacuum cleaner dishwasher Jacuzzi LED TV mobile phone

2. Imagine life in your family fifty years ago. How did your parents and grandparents live? How was life different from today?

3. Which invention is the most important for you?

4. Which invention is the least important?

5. Could you live without it? Why?

USEFUL PHRASES Ò I THINK …IS /ARE OFTEN/ SELDOM USED. Ò … IS USED MORE OFTEN THAN … Ò AND … IS/ ARE USED VERY OFTEN.

 

Exercise 3 Why do people like to have these things at home? Try to match each word with its definition.

 

1. a camera a) to write programs, to find and use information
2. a microwave oven b) to take photographs
3. a mobile telephone c) to clean, to dust the floor, to carpets
4. a computer d) to cook, to defrost, to reheat pre-prepared food
5. a vacuum cleaner   e) to record a program even when watching another on different channel
6. a videophone f) to call in any time you want

Exercise 4 Read and make up your own questions about the text “The family who turned back the clock” [4, p.34].




Переглядів: 262

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Mark the correct form. | The Jones family have nine TV, six computers, three cars, and every domestic appliance. What would their life be like without them? Melanie Adams reports

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.