Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Closing paragraph

v Try to use a mixture of narrative tenses.

v Use time expressions to link events.

v Use adverbs to make your story more vivid.

 

Exercise 11. You’re going to write a story which begins “When Chris saw the letter he/she knew immediately what was in it…”. Plan your story in pairs. List the main events, and decide how many paragraphs to use. Decide on an ending.

Exercise 12. Write your story in about 150 words. Remember to use phrases to make the story more vivid. Check it for mistakes before you give it in.

Useful phrases at that moment desperately especially fortunately in a panic quickly straight suddenly

1. Choose the right variant. While I_______football I ________my leg.

a) play hurt

b) played hurted

c) played was hurting

d) was playing hurt

2. Choose the right variant. Until I ­­______ a doctor I ________ that I _______ my leg.

a) saw/ doesn't realize/ had broken

b) had seen/ didn't realize/ broke

c) saw/ didn't realize/ had broken

d) seen/ didn't realize/ had broken

3. Choose the right variant.

The police _______ to the bank after a neighbour ________ to tell them what _________.

a) went/ phoned/ was happening

b) went/ phoned/happened

c) went/was phoning/happening

d) had gone/ was phoning/happening

4. Choose the right variant. Suddenly they _________a strange noise and ________at each other in terror.

a) heard/ looked

b) were hearing/were looking

c) were hearing/looked

d) had heard/looked




Переглядів: 260

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 9. Retell the text. | References

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.