Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






William Wordsworth

Lo! where the Moon along the sky Their way pursue,
Sails with her happy destiny; Ingrates who wear a smileless face
Oft is she hid from mortal eye The whole year through.
Or dimly seen, If kindred humors ever would make
But when the clouds asunder fly My spirit droop for drooping's sake,
How bright her mien! From Fancy following in thy wake,
Far different we--a forward race, Bright ship of heaven!
Thousands though rich in Fortune's grace A counter impulse let me take
With cherished sullenness of pace And be forgiven.

Exercise 4. Look at the pictures. Describe one of them to a partner using the words and phrases from the box below.

Useful phrases The picture shows … In the foreground/background you can see ... It seems as if ... The atmosphere is … I like the picture because ... It makes me think of ...
A.Kasteev The Medeo Mountain Skating Ring - 1955 G. Ismailova Portrait of Kulyash Baiseitova in the Role of Kyz-Zhibek - 1962 A. Cherkassky “Dina Nurpeisova and Zhambyl Zhabaev” - 1946

Exercise 5. Work in pairs. Make a small dialogue and use these questions:

1 Who is your favorite painter?

2 Can you describe one of his/her paintings?

3 Why do you like it?

4 Do you have some paintings at your home? If so, what are their names and who are the authors?

 

Exercise 6. Imagine that you are an organizer of an art exhibition. Choose one of the most popular portraits and make its presentation.

For example: “The Black Square” of Malevich.

 

GRAMMAR COMMENT

REVISION OF FUTURE FORMS [1, p.136 ]

Revision of Future forms. What’s the difference between these sentences? a)I’m waiting for my exam results. We’reall movingto Canada. b)What do you do on weekends? What are you doing this weekend? c)Give me your books. I’ll helpyou to carry them. This summer we’re going to stay at a campsite near a lake. d) I’ll write an essay tonight. I’ll have written an essay by tonight. e) The train leaves at 10.20. We move every couple of years.



Переглядів: 286

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Exercise 2. Translate the first paragraph of the text without dictionary. | Complete the sentences and choose the most suitable variant.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.