Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






A Look at History

After the Norman invasion in 1066, Britain started to join the mainstream (основное направление) of Europe intellectual life. Rich families employed clerks to teach children at home. The Church set up small schools where boys learned to read and write and to sing in the church choir. By the year 1200, there were the beginnings of a university in Oxford – at least a community of masters and scholars living and working together.

In 1440, England’s most famous school, Eton was founded by King Henry IV (it is still regarded by many as the top school in the country – it was chosen by Prince Charles and Princess Diana for their sons William and Henry). In its early days it was a mix of rich and poor students: the rich paid, and the poor worked in the school, cooking and clearing to pay for their education.

By the middle of the 17th century there were a number of charity schools around the country, paid for by committees of rich subscribers. Of course, they were almost exclusively for boys. Some aristocratic girls were well educated, speaking French, and Latin, and reading music. But they were taught by private teachers at home.

There was always a basic problem with education for the poor: when they had got it, what could they do with it? In a very static rigid society, it was almost impossible to change your position. Status was based on family, on birth – not on brains, energy or talents. Poor people who became educated, it was said, would get ideas above themselves, and feel dissatisfied and frustrated.

However, with the industrial revolution from the middle of the 18th century, British society began to change radically. People in business made huge amounts of money, and the old aristocrats lost much of their power and influence. The pressure for universal education increased. So for the 1st time in history, ordinary working peoplehad the chance to get an education and the motivation of a more meritocratic society in which they could make use of it.




Переглядів: 311

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Laboratory work 1.5. | Universities

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.