МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛИСТ-ВИБАЧЕННЯЛИСТ-ПОДЯКА ЛИСТ-НАГАДУВАННЯ ЛИСТ-ПРОХАННЯ Службовий лист, у якому у ввічливій формі звертаються до партнерів, клієнтів, інвесторів з певним проханням. Від уміння переконливо висловити своє прохання великою мірою залежить і його виконання. (Просимо повідомити…; просимо при нагоді надіслати…; просимо передати нам…; будемо раді, якщо ви погодитесь співпрацювати з нами…; просимо звернути увагу на…; будемо вдячні, якщо Ви письмово повідомите нам…) ЛИСТ-ВІДПОВІДЬ НА ПРОХАННЯ Лист-прохання неодмінно потребує відповіді. Отже, отримавши такого листа, ви повинні вирішити: задовольнити прохання чи відмовити. Певна річ, ви не завжди можете задовольнити прохання, прийняти ту чи інші пропозицію і тому змушені відмовити у співпраці. Відмова неодмінно мусить бути переконливою аргументованою, доброзичливою, коректною. Ваше завдання – переконати адресата в тому, що у вас не було іншого виходу. Слід вживати слова, які відчутно пом’якшать тон відмови: на жаль, шкода, на превеликий жаль, щиро жалкуємо; вибачте, нам дуже прикро…. Службовий лист, у якому йдеться про наближення чи закінчення терміну виконання певних завдань, проведення заходів. Нагадування неодмінно має бути доброзичливим: у жодному разі не слід звинувачувати адресата, оскільки причиною затримки оплати чи несплати, наприклад, може бути скрутна фінансова ситуація, в якій він опинився. ( Дозвольте Вам нагадати про…. Просимо Вас звернути особливу увагу на те, що у Вас є заборгованість на суму…;змушені нагадати Вам, що термін подання звітів минув…; доречно буде нагадати…) ЛИСТ-ПРЕТЕНЗІЯ Службовий лист, у якому висловлюється претензія з приводу порушення умов укладеної угоди ( порушення визначених термінів постачання товару; невідповідності товару запропонованим зразкам тощо0. Виявивши порушення, ви маєте право висловити партнерові претензію і вимагати їх ліквідації, скажімо, заміни неякісного товару; наполягати на відшкодуванні збитків. ( Ми дуже стурбовані..; нам дуже прикро…; нас неприємно вразив той факт…; дуже здивовані( розчаровані, занепокоєні) таким станом справ…) Службовий лист, в якому висловлюється подяка за надану допомогу, підтримку. Надіслане запрошення тощо. Листи-подяки є гарантією налагодження й подальшого підтримання добрих партнерських стосунків. ( Дозвольте висловити щиру вдячність…; хочемо подякувати Вам за допомогу…; пишемо Вам з почуттям глибокої вдячності…; дуже вдячні вам за…; користуючись нагодою, хотіли б подякувати Вам…) Службовий лист, у якому виловлюється прохання вибачити за невчасне виконання замовлення, спізнення назустріч, бухгалтерські помилки, порушення умов договору. (Просимо вибачення за затримку….; перепрошуємо за затримку постачання товарів…; маємо попросити у Вас вибачення за невчасне виконання замовлення…) ЛИСТ-ВІТАННЯ Різновид службового листа, в якому поздоровляємо колег, ділових партнерів з нагоди певної події ( свята, дня народження, ювілею, обрання на почесну посаду…) Лист-вітання – особливий вид кореспонденції, що припускає урочистий, піднесений стиль, вживання поетичних зворотів і гумористичних натяків. (Прийміть найщиріші вітання з нагоди…; від щирого серця вітаю…; щиросердно вітаємо з …; у цей приємний для Вас день бажаємо…)
|
||||||||
|