МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЛИСТ-ВИБАЧЕННЯЛИСТ-ПОДЯКА ЛИСТ-НАГАДУВАННЯ ЛИСТ-ПРОХАННЯ Службовий лист, у якому у ввічливій формі звертаються до партнерів, клієнтів, інвесторів з певним проханням. Від уміння переконливо висловити своє прохання великою мірою залежить і його виконання. (Просимо повідомити…; просимо при нагоді надіслати…; просимо передати нам…; будемо раді, якщо ви погодитесь співпрацювати з нами…; просимо звернути увагу на…; будемо вдячні, якщо Ви письмово повідомите нам…) ЛИСТ-ВІДПОВІДЬ НА ПРОХАННЯ Лист-прохання неодмінно потребує відповіді. Отже, отримавши такого листа, ви повинні вирішити: задовольнити прохання чи відмовити. Певна річ, ви не завжди можете задовольнити прохання, прийняти ту чи інші пропозицію і тому змушені відмовити у співпраці. Відмова неодмінно мусить бути переконливою аргументованою, доброзичливою, коректною. Ваше завдання – переконати адресата в тому, що у вас не було іншого виходу. Слід вживати слова, які відчутно пом’якшать тон відмови: на жаль, шкода, на превеликий жаль, щиро жалкуємо; вибачте, нам дуже прикро…. Службовий лист, у якому йдеться про наближення чи закінчення терміну виконання певних завдань, проведення заходів. Нагадування неодмінно має бути доброзичливим: у жодному разі не слід звинувачувати адресата, оскільки причиною затримки оплати чи несплати, наприклад, може бути скрутна фінансова ситуація, в якій він опинився. ( Дозвольте Вам нагадати про…. Просимо Вас звернути особливу увагу на те, що у Вас є заборгованість на суму…;змушені нагадати Вам, що термін подання звітів минув…; доречно буде нагадати…) ЛИСТ-ПРЕТЕНЗІЯ Службовий лист, у якому висловлюється претензія з приводу порушення умов укладеної угоди ( порушення визначених термінів постачання товару; невідповідності товару запропонованим зразкам тощо0. Виявивши порушення, ви маєте право висловити партнерові претензію і вимагати їх ліквідації, скажімо, заміни неякісного товару; наполягати на відшкодуванні збитків. ( Ми дуже стурбовані..; нам дуже прикро…; нас неприємно вразив той факт…; дуже здивовані( розчаровані, занепокоєні) таким станом справ…) Службовий лист, в якому висловлюється подяка за надану допомогу, підтримку. Надіслане запрошення тощо. Листи-подяки є гарантією налагодження й подальшого підтримання добрих партнерських стосунків. ( Дозвольте висловити щиру вдячність…; хочемо подякувати Вам за допомогу…; пишемо Вам з почуттям глибокої вдячності…; дуже вдячні вам за…; користуючись нагодою, хотіли б подякувати Вам…) Службовий лист, у якому виловлюється прохання вибачити за невчасне виконання замовлення, спізнення назустріч, бухгалтерські помилки, порушення умов договору. (Просимо вибачення за затримку….; перепрошуємо за затримку постачання товарів…; маємо попросити у Вас вибачення за невчасне виконання замовлення…) ЛИСТ-ВІТАННЯ Різновид службового листа, в якому поздоровляємо колег, ділових партнерів з нагоди певної події ( свята, дня народження, ювілею, обрання на почесну посаду…) Лист-вітання – особливий вид кореспонденції, що припускає урочистий, піднесений стиль, вживання поетичних зворотів і гумористичних натяків. (Прийміть найщиріші вітання з нагоди…; від щирого серця вітаю…; щиросердно вітаємо з …; у цей приємний для Вас день бажаємо…)
|
||||||||
|