МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ«ПОТЕНЦІАЛ І РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА» Предмет: “Потенціал і розвиток підприємства ” – нормативна навчальна дисципліна циклу професійної підготовки фахівців за галуззю знань “Економіка і підприємництво ” 6 030504 “Економіка підприємства”. Предметом вивчення дисципліни є потенціал підприємства, його формування, розвиток та оцінювання.
Мета: Забезпечити глибоке засвоєння теорії формування потенціалу підприємства в процесі підвищення його конкурентоспроможності, активізації міжнародної діяльності, методики оцінювання складових потенціалу.
Програмою дисципліни "Потенціал і розвиток підприємства " передбачається дати студентам знання з питань, пов'язаних з теоретичними засадами формування потенціалу підприємства, вивченням механізмів державного регулювання потенціалу, з механізмами і шляхами активізації зовнішньоекономічної діяльності підприємства, методами оцінки потенціалу.
Попередні дисципліни: основи економічної теорії, макроекономіка та мікроекономіка, маркетинг, менеджмент, фінанси, економіка підприємства, економічний аналіз, тощо.
|
||||||||||||||
|