МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуально-консультаційна роботаВиконання індивідуального розрахункового завдання.
Література: основна [6,8,11,12,14,15,20], додаткова [1,3,5,7] Тема 5. Конкурентоспроможність потенціалу підприємства Мета заняття: систематизувати та закріпити знання про сутність та рівні конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Методи оцінювання: усне опитування, тестування. Результати навчання: знання сутності конкурентоспроможності потенціалу, діагностики конкурентних сил, методів оцінки конкурентоспроможності потенціалу підприємства. Самостійна робота 1. Визначення конкурентоспроможності потенціалу методом, заснованим на теорії ефективної конкуренції. 2. Оцінка конкурентного статусу фірми методом конкурентних переваг. 3. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності потенціалу.
Семінарсько-практичне заняття 1. Конкурентоспроможність і основні категорії і поняття. 2. Обґрунтуйте взаємозв’язок категорій «ринок», «конкуренція», «конкурентоспроможність». 3. Наведіть приклади підприємств, що знаходяться на різних рівнях конкурентоспроможності потенціалу. 4. Які конкурентні сили діють на будь-якому ринку та зумовлюють силу конкуренції в галузі? 5. Назвіть основні два типи конкурентних переваг. Чому зазвичай вони не поєднуються для забезпечення більш міцної конкурентної позиції? 6. Що таке ключові чинники успіху в галузі? Назвіть основні з них за елементами потенціалу підприємства. 7. З яких етапів складається процедура оцінювання конкурентоспроможності об’єкта? 8. Які існують методи оцінки конкурентоспроможності? В чому їхні переваги та недоліки? 9. Що таке стратегічний аналіз конкурентоспроможності потенціалу підприємства? В чому полягає його мета та завдання? 10. Назвіть основні методи стратегічного аналізу. Який з методів застосовують для характеристики впливу зовнішнього економічного середовища? 11. Розв’язування задач. Література: основна [8,11,14], додаткова [1,3,5,7] МОДУЛЬ 2 ЗМ 2. Теоретико-методичні підходи до оцінювання потенціалу підприємства Тема 6. Теоретичні основи оцінювання потенціалу підприємства Мета заняття: систематизувати та закріпити знання про особливості потенціалу підприємства як об’єкта оцінки. Методи оцінювання: перевірка самостійної роботи Результати навчання: знання сутності вартості, видів вартості, методів оцінювання та методів визначення ставки дисконту.
|
||||||||
|