МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З М І С ТОПОРНИЙ КОНСПЕПКТ ЛЕКЦІЙ Кафедра управління персоналом, менеджменту та економіки праці Та міжнародної торгівлі Харківський інститу фінансів Міністерство фінансів України Українського державного університету фінансів
з навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форми навчання освітньо-кваліфікаційний рівень - бакалавр напрям підготовки 0501 «Економіка і підприємництво» для спеціальності 7.030508 «Фінанси і кредит», 7.030509 «Облік і аудит»
Укладач Богуславський Є.І., к.е.н., доцент
Розглянуто та ухвалено на засіданні кафедри Протокол від __________________ Харків
ВСТУП
Сьогодні наша країна вступила в еру постіндустріального суспільства та іншої інтеграції в європейські інституції та розширення тісних зв’язків із партнерами з СНД. Початок XXI сторіччя характеризується інформаційним вибухом, глобалізацією економіки, покращенням економічного становища та збільшення уваги до сфер збуту, обслуговування клієнтів. Це стосується як сфер виробництва, так і послуг. В останні роки “Укрзалізниця” проводить великий обсяг роботи з налагодження громадських зв’язків, надання нових видів послуг, підвищення якості обслуговування. Для цієї успішної роботи потрібні знання теорії та практики маркетингу, який викладається на усіх спеціальностях економічного факультету. Маркетинг має особливе місце в структурі підготовки сучасного фахівця. По-перше, це наука, яка формує новий сучасний світогляд фахівця, майбутнього керівника. Він повинен з’ясувати, що орієнтир сучасного ринку – споживач і усі дії треба спрямовувати на задоволення його потреб і бажань. По-друге, це комплекс знань, які дозволяють фахівцеві своєчасно вловити перспективи позитивних і негативних змін на ринку та використати їх на свою користь. По-третє, маркетинг є основою підприємницької діяльності для тих людей, які прагнуть фінансової свободи та незалежності. Маркетинг для деяких студентів у майбутньому стане сферою їх професіональної діяльності. Він є основою навчання багатьох фахових дисциплін “Маркетингові дослідження”, “Маркетингова товарна політика”, “Промисловий маркетинг” та ін. Для успішного вивчення курсу необхідно керуватися програмою дисципліни, альбомом схем з курсу “Маркетинг” і рекомендованою літературою.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|