Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи.

1. Ознаёмлення з змістом завдання на складання к.г..

2. Розташувати на аркуші довільного формату та в довільному масштабі всі 9 свердло-

вин на наведеної в завданні відстані поміж ними.

3. Згідно завдання нанести біля кожної свердловини необхідні позначкі значень відміт-

ки устя свердловини та параметрів розташування ГВ біля їх.

4. Використовуючи наведені в п.п. 3 дані в вибраному відповідно до їх масштабу нанес-

ти лінії горизонталей (позначкі устя свердловин ) та лінії гідроізогіпс ( позначки РГВ).

Останні повинні відрізнятися від горизонталей (наприклад кольором) та розташовані

на відстані 0,5..1м.

5. Згідно отриманих та наведених на карті даних про РГВ в свердловинах вказати нап-

рямок їх руху, рекомендувати місця для розташування колодязів для їх зниження.

 

Висновок.

На основі аналізу нанесених на к.г. даних вимірів г.в. та місць розташування свердловин

надати наступну інформацію:

характер рельефу поверхні;

глибину до г.в. у підвищеній і зніженій частинах майданчика;

напрям ґрунтового потоку і значення його ухилу;

місце для колодязя.

4. Контрольні запитання.

1. Генезис, типи, властивості та хімічний склад підземних вод (ПВ).

2.Закон Дарсі.

3.Приплив ПВ до водозборів, їх зниження, типи колодязів

4.Суфозія, пливуни, карст.

5.Карти гідроізогіпс, їх склад та методика складання.

 

 




Переглядів: 292

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Грунтові води ( г. в.) | Приклад карти гідроізопіс.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.