МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Порядок виконання роботи1. Перед початком вимірювань ознайомитися з електронним осцилографом. Вибрати масштаби підсилення і розгортки. Скласти електричну схему згідно з рис. 5. Додержуйтесь правильної полярності підключення джерела живлення! Після перевірки схеми приступити до виконання завдання.
2.Після складання схеми і перевірки її викладачем підключити напругу генератора. 3.Увімкнути осцилограф і, регулюючи ступінь підсилення та період розгортки, знайти зображення загасаючих коливань. Якщо зображення "пливе", зафіксувати його за допомогою ручок синхронізації зображення. 4. Визначити розміри п'яти послідовних (одна за одною) амплітуд A у величинах координатної сітки, починаючи з першої амплітуди. Дані занести в таблицю. 5. Прикласти кальку (папір) до екрану осцилографа і скопіювати отриману картину загасаючих електромагнітних коливань. 6. Повторити пункт 3 при увімкненні інших заданих опорів до коливального контуру.
7. Обчислити основні параметри загасання для даного коливального контура. Дані занести в таблицю. 8. Зробити висновки. Таблиця
Контрольні питання 1.Дайте визначення поняттям «коливальний контур», «реальний коливальний контур». 2.Наведіть приклади незагасаючих та загасаючих коливальних систем. 3.Запишіть диференціальне рівняння загасаючих електромагнітних коливань в реальному коливальному контурі. 4.Запишіть рішення цього диференціального рівняння. 5.Назвіть основні параметри, що характеризують загасання коливань. 6.Поясніть фізичний зміст логарифмічного декремента загасання 7.Поясніть фізичний зміст добротності контура. 8.Яким чином добротність контуру пов’язана з логарифмічним декрементом загасання системи? 9.Як змінюється з часом енергія електричного поля конденсатора в реальному коливальному контурі? 10.Як змінюється з часом енергія магнітного поля котушки індуктивності в реальному коливальному контурі? 11.Які основні принципи використовуються в сучасних електронних системах для підтримки незагасаючих електромагнітних коливань в реальному контурі. 12.Поясніть принципову схему генератора незагасаючих електромагніт-них коливань на вакуумному тріоді. або напівпровідниковому транзисторі. 13.Поясніть принципову схему генератора незагасаючих електромагніт-них коливань на напівпровідниковому тріоді (транзисторі).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|