Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання роботи

 

1.Підготувати установку для досліду.

2.Увімкнути джерело змінного струму.

3.При наявності стоячої хвилі між джерелом 2 і перетином 4 визначити довжину стоячої хвилі λст. . Дані знести в Таблицю 1.

4.Визначити довжину поперечної хвилі λ, що поширюється у шнурі, дані занести в Таблицю 1.

5.Визначити швидкість поширення у шнурі поперечної хвилі, збудженої джерелом. Дані занести у Таблицю 1.

6.Порівняти отримане значення швидкості із швидкістю поширення звукової хвилі у повітрі.

 

Таблиця 1

λст λ v v/vзв
  м м м/с м/с
       
       
       
       
       
Середнє        

 




Переглядів: 458

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Механічні хвилі. | ІІ Електромагнітні хвилі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.