Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розв'язок

1. Постановка задачі.

Результатом розв'язку є загальна вартість невикористаних виробів. Враховуючи допущення, що спрощує задачу, про те, що на складі перебувають вироби, що мають однакову вартість, для визначення результату повинні бути задані вартість 1 шт. виробу й кількість виробів (у шт.). Інших початкових даних для розв'язку не потрібно.

2. Побудова математичної моделі.

Складемо таблицю імен змінних.

Змінна Тип Ім'я Призначення
Ціна 1 шт. виробу Дійсний C Початкове дане
Кількість виробів Цілий K Початкове дане
Загальна вартість виробів Дійсний S Результат

Таким чином, математичне формулювання завдання зводиться до обчислення за очевидною формулою S = C × K.

3. Розробка алгоритму розв'язку задачі.

Оскільки отримана математична модель являє собою найпростіше арифметичний вираз, то ніяких спеціальних методів для реалізації моделі не потрібно.

Схема алгоритму складається із блоків, наведених у табл. 1.

 

 
 

 

 

Усередині блоку Дані (блок 2) через кому записуються імена змінних C і K, зазначених у стовпчику Призначення таблиці імен змінних як початкові дані. У блок 3 записується формула. Примітка. Тут доречно нагадати, що знак «=» в інформатиці, крім операції порівняння двох величин, має й інше призначення. Він позначає оператор присвоювання й читається як «присвоїти», а розуміється як нове значення змінної, яка стоїть ліворуч від знака «=».Для того щоб оператор присвоювання не плутати з операцією порівняння, його іноді позначають у вигляді «:=». У блок 4 записується ім'я S змінної-результату.  



Переглядів: 274

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Графічне завдання лінійних обчислювальних процесів | Приклад 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.