Особливості бізнесу як об’єкта оцінки зумовлюють застосування трьох традиційних підходів:
- доходний;
- порівняльний (ринковий);
- майновий (витратний).
Дохідний підхідзаснований на очікуваннях власника щодо майбутніх вигод від володіння бізнесом і відіграє домінуючу роль в оцінці його вартості, тому що бізнес за своєю суттю є одним із варіантів інвестування коштів. метою якого є одержання певного прибутку на вкладений капітал.
Порівняльний (ринковий) підхідзаснований на тому, що аналогічні підприємства повинні продаватися за подібними цінами. Основною проблемою застосування цього методу є якісний вибір повної та достовірної інформації про об’єкти порівняння.
Майновий підхідзаснований на уявленні про підприємство як цілісний майновий комплекс, вартість якого визначається вартістю всіх його активів, оцінених окремо, за винятком забов’язань.
Даний підхід не враховує вартість деяких нематеріальних активів, ефективність використання активів у цілому.