Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 5.2.

Вартість підприємства визначається на основі порівняльного методу (підходу). Сутність порівняльного підходу полягає на використанні 3-х методів:

1. Метод ринку капіталу, що заснований на використання ринкових цін акцій аналогічний підприємств, які котируються на фондовому ринку і є базою для внесення коригувань у вартість акцій об`єкта оцінки.

2. Метод угод – його сутність полягає в тому, що вартість оцінки являє собою скореговану продажну ціну аналогічного підприємства за умови їхньої порівнянності.

3. Метод галузевих коефіцієнтів – в основі методу галузевих коефіцієнтів або галузевих співвідношень покладено правило «золотого перетину». Використання цього методу можливе за співвідношення між ціною та певними фінансовими показниками.

Ціновий мультиплікатор – коефіцієнт, який показує співвідношення між ринковою ціною підприємства (або його акцій) і базовими фінансовими показниками

, (5.4)

Ц – ціна підприємства,

ФП – базовий фінансовий показник (виручка, чисті активи, балансова вартість активу).




Переглядів: 263

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Умова до розділу 5.1. | Умова до розділу 5.2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.