МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАМіністерство освіти і науки України Бердичівський коледж промисловості, економіки та права Затверджено Методичною радою коледжу Голова методичної ради ____________Т.С. Капралюк
Методичні рекомендації для самостійного вивчення тем з дисципліни «Обробка матеріалів різанням, верстати та інструмент» для студентів спеціальності 5.05050311
Автор – укладач Істюнькін В.А.
Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії Протокол №_____ від ______2013р. Голова комісії_______ Л.В. Мазур
Перелік тем, що виносяться на самостійне опрацювання студентів Зміст…………………………………………………………………2 Передмова …………………………………………………………...4 Тема 1: Надтверді інструментальні матеріали……………………………..5 Тема 2: Техніка безпеки при токарних роботах……………………………9 Тема 3: Швидкість різання, що допускається різальними властивостями різців (аналітичний спосіб розрахунку швидкості різання)…………………………………………………………………….…13 Тема 4: Методика конструювання токарного різця…….………………...17 Тема 5:Методика визначення режимів різання при точінні за таблицями нормативів(Табличний спосіб визначення режимів різання)……………23 Тема 6: Визначення передатного відношення та переміщення у різних видах передач………………………………………………………….…….27 Тема 7: Ряди частот обертання шпинделів, подвійних ходів та подач у верстатах…………………………………………………………..35 Тема 8: Приводи верстатів…………………………………………………43 Тема 9: Кінематичний розрахунок коробки швидкості………………….50 Тема 10: Призначення та класифікація токарних верстатів, основні механізми верстатів. ……………………….……………………………….57 Тема 11:Токарні лобові та карусельні верстати…………………………..75 Тема 12: Призначення, класифікація та область застосування токарно-затилувальних верстатів. Токарно – затилувальний верстат моделі 1811……….………………………………………………………….……….81 Тема 13: Призначення, класифікація та область застосування токарно-револьверних верстатів. Токарно – револьверний верстат моделі 1341……….………………………………………………………….……….87 Тема 14: Токарні верстати з ЧПК, їх призначення і класифікація…………………………………………………………………92 Тема 15: Радіально – свердлильний верстат моделі 2В56………………97 Тема16: Загальні відомості про розточувальні верстати……………….103
Тема 17: Ознайомлення з роботою інших фрезерних верстатів………..107 Тема18: Поперечно-стругальний верстат моделі 7Е35………………….112 Тема 19: Поздовжньо – стругальний верстат моделі 7212……………..116 Тема 20: Довбальні верстати……………………………………………119 Тема 21: Безцетрово – шліфувальний верстат моделі 3М184. Внутрішньо-шліфувальний верстат моделі 3К227. Плоскошліфувальний верстат моделі 3Е711В……………………………………………………………124 Література………………………………………………………134
ПЕРЕДМОВА
Конспект лекцій призначений для самостійного опрацювання окремих тем у відповідності з навчальною програмою предмету спеціальності. Основна мета навчальної дисципліни – формування у студентів цілісної системи знань з основних методів обробки матеріалів, верстатів і різального інструменту, що дає змогу забезпечити високу кваліфікацію майбутніх спеціалістів у їх багатогранній діяльності. Даний конспект лекцій ставить за мету надання допомоги студентами у засвоєнні матеріалу предмету винесеного на самостійну роботу.
|
||||||||
|