Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Варіанти завдань до задачі 2.4

  №   Реакція Речовина, з якою взаємодіє квант світла Вільні радикали, на яких відбувається обрив ланцюга
,
   
   
   

Продовження табл. 2.4

 
  RH
   
   
 

Таблиця 2.5

Вихідні дані до задачі 2.4

l, нм N×10-18 Е1, Дж/с Z, с Е2, Дж β
  6,12 7,15 5,31 4,36   7,5×10-3       0,033
1,12 2,14 3,48 2,95   16×10-3       0,015
0,15 0,95 1,78 2,18   1,3∙10-3       0,005
20,65 25,43 31,15 40,38   12,6∙10-3         0,078  

Продовження табл. 2.5

11,34 21,25 17,18 12,38   0,5∙10-3       0,095
0,54 9,45 15,44 3,20   35∙10-3       0,01
0,05 54,25 21,12 1,28   1,2∙10-3         0,03
35,16 65,28 94,23 21,15   3,5∙10-3       0,06
0,78 26,78 45,12 9,38   33∙10-3       0,004
3,43 91,12 23,56 0,05   0,35∙10-3       0,032
4,55 12,36 23,48 2,33   0,18∙10-3       0,061
12,38 94,74 23,66 0,05   3,18∙10-3       0,043
34,77 89,12 45,99 5,77   8,48∙10-3       0,077
0,05 0,74 12,88 45,69   9,18∙10-3     1,5   0,099

 

 

Продовження табл. 2.5

12,48 54,77 68,32 0,51   4,18∙10-3       0,003
0,44 34,15 23,16 11,28   12,1∙10-3     4,9   0,007
23,16 94,18 48,89 0,51   1,1∙10-3       0,01
0,05 0,50 5,00 50,00   3,8∙10-3       0,043
0,33 34,15 19,33 9,00   15,8∙10-3       0,053
2,67 75,44 45,16 12,23   0,18∙10-3       0,063
7.26 8.35 6.58 4.32   21.1∙10-3         0.016
1.22 2.46 3.17 2.68   16.7∙10-3         0.031
0.77 1.03 1.72 2.29   0.9∙10-3       0.02
11.27 19.33 16.34 14.22   31∙10-3       0.003

Продовження табл. 2.5

6.33 7.89 9.23 12.11 10.77     27∙10-3             0.034
12.23 14.35 17.77 15.28 13.33     4.8∙10-3             0.073  
9.31 11.97 13.56 16.65 15.28     13.3∙10-3             0.02  
9.26 11.54 16.88 15.86 13.33     12.7∙10-3             0.03    
12.24 14.79 13.73 11.15 9.73     9.6∙10-3             0.06
14.81 16.47 18.33 20.42 22.17 14.4·10-3 0,19
13.44 15.27 17.28 19.31 22.19 11.8·10-3 0,08
22.12 24.17 27.01 29.23 32.17 13.6·10-3 0,21

 


Приклад розв’язку задачі 2.1

У табл. 2.6 вносимо експериментальні дані зміни концентрації реагуючих речовин внаслідок протікання хімічної реакції.

Таблиця 2.6




Переглядів: 377

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 2.4 | Експериментальні значення кінетичних досліджень

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.