МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Природні ресурси землі та їх раціональне використанняМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ До Комплексного державного екзамену Студентів спеціальності 5.04010602 "ПРИКЛАДНА ЕКОЛОГІЯ" Четвертого курсу
М.Донецьк - 2013
ЗМІСТ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Комплексний державний іспит є завершальним етапом підготовки молодшого спеціаліста спеціальності «Прикладна екологія». Виходячи з того, що основними місцями роботи спеціалістів будуть підприємства гірничої галузі, при їх підготовці приділяється увага особливостям роботи саме цих галузей. Програма комплексного державного екзамену складена у відповідності до освітньо-професійної програми, освітньо-кваліфікаційної характеристики та галузевого стандарту вищої освіти України за спеціальністю 5.04010602 «Прикладна екологія» і на підставі Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затвердженого Наказом Міністерства освіти України від 2 червня 1993 року № 161. Екзамен складається за чотирма дисциплінами: «Раціональне природокористування», «Геохімія довкілля», «Урбоекологія» та «Охорона праці». Білет включає питання з кожної з дисциплін та складається з трьох завдань: - теоретичного питання, яке передбачає розгорнуту та аргументовану відповідь; - тестового завдання, що складається з шістьох питань, які доповнюють один одного; - практичне завдання. ЗМІСТ ДИСЦИПЛІН ВИНЕСЕНИХ НА КОМПЛЕКСНИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКЗАМЕН «Раціональне природокористування» Природні ресурси землі та їх раціональне використання Структура та задачі предмета. Основні зв'язки з суміжними дисциплінами, актуальність вивчення основних положень на сучасному етапі розвитку суспільства та об’єкти вивчення. Кругообіг речовин, роль і місце людини в біосфері, природні ресурси та ресурсний цикл, мінеральні ресурси, хімічні ресурси, енергетичні ресурси, земельні ресурси, ресурси рослинного світу, ресурси тваринного світу. Еволюція підземної гідросфери під впливом природних та антропогенних факторів. Основні причини виснаження земельних ресурсів. Види забруднення грунтів, їх походження, трансформації, перехід у рослини та вплив на тварин та людей Причини виснаження ресурсів, охорона та раціональне використання ресурсів.
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|