МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
В – еквівалентна схема на інтервалі паузи
У вужчому, загальноприйнятому сенсі вентильний електропривод (ВЕП) або вентильний двигун (ВД) є електромеханотронною системою, в якій об'єднані синхронна електрична машина, як правило, із збудженням від постійних магнітів (СДПМ) (рис.2), електронний комутатор (інвертор), за допомогою якого здійснюється живлення обмоток якоря машини, і система автоматичного управління інвертором, оснащена необхідними вимірювальними пристроями (датчиками). Рисунок 2 – Вентильний двигун ВД-300 із збудженням на постійних магнітах Традиційне управління ключами інвертора ВЕП здійснюється у функції положення ротора синхронного двигуна. Функціональну схему вентильного двигуна можна представити наступним чином (рис.3 ): Рисунок 3 – Функціональна схема вентильного двигуна На рис. 3 зображено: М – двигун; BR – датчик положення ротора; Uпит – напруга живильної мережі; ω – кутова частота обертання. Завдяки своїм високим експлуатаційним характеристикам, СДПМ є найбільш перспективними електричними машинами в діапазоні малих і середніх потужностей, особливо для моментних систем електроприводу. СДПМ конструктивно прості, надійні, мають абсолютно жорсткі механічні характеристики і не вимагають витрат енергії на збудження. Ці якості електричної машини обумовлюють застосування ВД в промислових системах автоматики, роботах і маніпуляторах, координатних пристроях, намотувальних і стрічкопротяжних механізмах, прецизійних системах стеження і наведення, в авіаційній і медичній техніці. ВД мають свою "нішу" в тяговому електроприводі (електровоз Вл80вр), приводах рульового управління літальних і підводних апаратів, електромеханічних пристроях автомобілів і т.п. Для виготовлення ротора СДПМ можуть використовуватися феритові магніти. Вони відносно дешеві, але забезпечують невисокий рівень індукції магнітного поля. Тому в останні десятиліття перевага віддається високоенергетичним магнітам на основі сплавів рідкоземельних металів, що володіють великою коерцитивною силою. Це дозволяє значно поліпшити масогабаритні показники ВЕП і отримати вищий обертальний момент [1].
|
||||||||
|