Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зустрічно-паралельно включених тиристорів

Оптосимістор має вбудований пристрій переходу через нуль і тому забезпечує повне відкриття тиристорів,що підключаються, без застосування додаткових пристроїв.

Опис програмного забезпечення для виконання роботи

LISA РС 5.1.48

Для ознайомлення з інтерфейсом програми управління і моніторингу вентиляторами з електронною комутацією LISA (Low cost Information System for Air handling applications) необхідно підключити установку вентилятора до комп'ютера за допомогою перетворювача інтерфейсу типу RS-232/RS-485 і безпосередньо в мережу. Запустити програму LISA і здійснити вхід в режим моніторингу після натиснення кнопки LOGIN (ВХІД)

Рисунок 24 - Вхід в програму LISA

 

Для продовження роботи у вікні «Діалог пароля» необхідно натиснути кнопку «ОК».

Рисунок 25 - Вікно діалогу пароля

 

Після чого з'явиться вікно, де потрібно клікнути лівою кнопкою мишки на ікону групи вентиляторів (прямокутник із зображенням лампочки):

Рисунок 26 - Вибір групи вентиляторів на плані будівлі

 

З'явиться наступне вікно ініціалізації вентиляторів, що знаходяться в групі:

Рисунок 27 - Вибір необхідного вентилятора з існуючих у групі

Для входу у вікно властивостей активного вентилятора необхідно клацнути на піктограмі із зображенням вентилятора.

Зеленийколір свідчить про те, що вентилятор підключений і працює справно.

Червоний- не справний або є проблема (Alarm).

Жовтий- якщо порушений зв'язок через RS 485-й інтерфейс унаслідок відключення конвертера RS232- RS485, або при від'єднанні кабелю від комп'ютера або від вентилятора.

Синій- ініціалізація вентилятора.

Сірий- відсутній вентилятор або він не підключений до живлячої мережі.

Після закінчення ініціалізації необхідно кликнути на піктограмі вентилятора, після чого з'явиться діалогове вікно «Актуальний вентилятор (1/1)», де спочатку відображається цифра кількості груп, друга, - вентиляторів в групі.

Рисунок 28 - Головне вікно регулювання вентилятора

 

За допомогою даної програми можна управляти швидкістю обертання вентилятора в трьох режимах оперування:

- управління ШІМ;

- регулювання частоти обертання;

- управління за допомогою датчика.




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На основі електромагнітного реле | Регулювання ШІМ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.