Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗРАЗКИ ТЕСТІВ

 

1. Об’єктом вікової психології є вивчення:

  1. Вікових особливостей становлення Я-концепції людини
  2. Походження та становлення психічних функцій людини
  3. Вікової мінливості психічних явищ людини
  4. Психічних особливостей та закономірностей конкретного вікового періоду людини
  5. Хронології онтогенезу

 

2. Біогенетичний закон стверджує, що:

  1. Онтогенез є скороченим повтором філогенезу
  2. Філогенез є скороченим повтором онтогенезу
  3. Онтогенез є історичним повтором філогенезу
  4. Філогенез є історичним повтором онтогенезу
  5. Онтогенез і філогенез є взаємопов’язані

 

3. Метод поздовжніх зрізів полягає у:

1. Зіставленні психічних явищ в одних й тих самих групах досліджуваних на різних стадіях їхнього індивідуального розвитку протягом тривалого часу

2. Зіставленні психічних явищ в досліджуваних, які належать до декількох вікових груп

3. Зіставленні психічних явищ в одних й тих самих групах досліджуваних на одних й тих самих стадіях їхнього індивідуального розвитку протягом тривалого часу

4. Зіставленні психічних явищ в різних групах досліджуваних на різних стадіях їхнього індивідуального розвитку протягом тривалого часу

5. Зіставленні психічних явищ, отриманих в один й той самий проміжок часу в різних групах досліджуваних

 

4. Онтогенез – це:

1. Зародження нових родів та видів організмів

2. Виникнення та історичного розвитку різних родів та видів організмів

3. Безповоротних змін в живому організмі

4. Індивідуального розвитку організму з моменту зародження до смерті

5. Удосконалення внутрішніх можливостей організму

 

5. У середньому, пренатальний період триває:

1. 20 тижнів

2. 30 тижнів

3. 40 тижнів

4. 50 тижнів

5. 60 тижнів

 

6. До 7 років дружба дітей будується на:

1. Взаємній довірі

2. Усвідомленні почуттів інших

3. Рівноправному обміні

4. Власній вигоді

5. Ідеї взаємності

 

7. Центральним психологічним новоутворенням підліткового віку є:

1. Формування особистої ідентичності

2. Почуття дорослості

3. Виникнення рефлексії

4. Зародження самосвідомості

5. Поява соціального Я людини

 

8. Основний психосоціальний конфлікт у підлітково-юнацькому віці, за Е. Еріксоном, – це конфлікт:

1. Між інтимністю та ізоляцією

2. Між особистою ідентичністю та рольовою невизначеністю

3. Між інтимністю та рольовою невизначеністю

4. Між особистою ідентичністю та ізоляцією

5. Між ізоляцією та рольовою невизначеністю

 

9. Який із зазначених типів інтелекту у середній дорослості покращується:

1. Логічний

2. Вербальний

3. Невербальний

4. Мінливий

5. Кристалізований

 

10. До стадії процесу пристосування до думки про смерть не відноситься:

1. Стадія заперечення

2. Стадія торгів

3. Стадія гніву

4. Стадія усвідомлення

5. Стадія депресії

 

 

10. КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

 

Максимальна кількість балів:100 балів

  • робота упродовж сесії та у міжсесійний період – 50 балів
  • іспит (тести) – 50 балів

Складові роботи упродовж сесії та у міжсесійний період (максимально – 50 балів):

Ø практичні заняття – 6 балів

Ø робота з методиками – 15 балів

Ø робота з науковою літературою – 29 балів

 

Складові іспиту (максимально – 50 балів). Іспит проводиться у формі тестів. Усього студенти відповідають на 50 тестових питань, які охоплюють усі теми. Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом. У кожному питанні може бути лише одна правильна відповідь.

 





Переглядів: 363

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ДЛЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ (ІСПИТУ) | КРИТЕРІЇ УСПІШНОСТІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.