Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які необхідні в практичній діяльності фармацевта

 

У процесі вивчення клінічної фармації студенти повинні вміти:

1. На підставі діагнозу і даних об’єктивного обстеження хворих та результатів лабораторних аналізів здійснювати вибір фармакотерапевтичних груп лікарських засобів, уміти проводити раціональну взаємозаміну лікарських препаратів.

2. Проводити вибір конкретного лікарського засобу з урахуванням індивідуальної фармакодинаміки та фармакокінетики препаратів у хворих.

3. Здійснювати вибір лікарської форми, дози та шляхів уведення препаратів, схем дозування в залежності від віку і статі хворого, харчового раціону.

4. Уміти прогнозувати і попереджувати розвиток можливої побічної дії лікарських препаратів.

5. Обґрунтовувати можливість і необхідність проведення комбінованого призначення лікарських засобів.

7. Консультувати лікарів з питань раціонального вибору лікарських засобів та особливостей їх взаємодії між собою.

 

Тематичний план лекцій з фармакотерапії

1. Фармакотерапія захворювань серцево-судинної системи.

2. Фармакотерапія захворювань шлунково-кишкового тракту.

 

Тематичний план практичних занять з фармакотерапії

1. Фармакотерапія захворювань центральної та периферичної нервової системи.

2. Фармакотерапія захворювань серцево-судинної системи.

3. Фармакотерапія захворювань органів дихання, туберкульозу, вуха, горла і носа.

4. Фармакотерапія захворювань шлунково-кишкового тракту.

5. Фармакотерапія захворювань нирок і сечовивідних шляхів.

6. Фармакотерапія ендокринних захворювань.

 

Всього 12 год.

 

 

Тематичний план самостійної позааудиторної роботи студентів з клінічної фармації.

1. Вступ та загальні проблеми сучасної фармакотерапії 3 год.

2. Анатомо-фізіологічні особливості центральної та периферичної нервової системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань нервової системи. 3 год.

3. Анатомо-фізіологічні особливості органів дихання. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань органів дихання 3 год.

4. Анатомо-фізіологічні особливості вуха, горла, носа. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань вуха, горла, носа 3 год.

5. Анатомо-фізіологічні особливості серцево-судинної системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань цієї системи 4 год.

6. Клінічна фармакологія гіполіпідемічних, ферментних, вітамінних, анаболічних препаратів, солей заліза, калію, натрію, магнію. 3 год.

7. Анатомо-фізіологічні особливості травної системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань шлунково-кишкового тракту 4 год.

8. Анатомо-фізіологічні особливості ендокринної системи. Симптомокомплекс захворювань залоз внутрішньої секреції. 4 год.

9. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань системи крові. Фармакотерапія захворювань крові. 3 год.

10. Анатомо-фізіологічні особливості сечовидільної системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань нирок та сечовивідних шляхів 3 год.

11. Анатомо-фізіологічні особливості статевої системи у чоловіків та жінок. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань статевих органів 3 год.

12. Фармакотерапія захворювань статевих органів у чоловіків і жінок. 3 год.

13. Основні патологічні симптоми та синдроми, що зустрічаються в дерматовенерології 3 год.

14. Основні патологічні симптоми та синдроми, що зустрічаються в офтальмології 3 год.

15. Фармакотерапія у венерології, дерматології і офтальмології 3 год.

16. Симптомокомплекс захворювань сполучної тканини 3 год.

17. Фармакотерапія запальних та алергічних захворювань 3 год.

18. Симптомокомплекс інфекційних захворювань 3 год.

19. Фармакотерапія інфекційних та тропічних захворювань 4 год.

20.Симптомокомплекс захворювань злоякісних новоутворів 3 год.

21. Фармакотерапія злоякісних новоутворень 4 год.

22. Особливості фармакотерапії в анестезіології, реанімації і хірургії 4 год.

23. Особливості фармакотерапії у дітей та в геронтології 4 год.

24. Основні патологічні симптоми та синдроми в стоматології 3 год.

25. Фармакотерапія у стоматології. 3 год.

26. Фармакотерапія гострих отруєнь 4 год.

Всього 92 год.

 




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ФАРМАКОТЕРАПІЇ | Зразок титульної сторінки реферату

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.