Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які необхідні в практичній діяльності фармацевта

 

У процесі вивчення клінічної фармації студенти повинні вміти:

1. На підставі діагнозу і даних об’єктивного обстеження хворих та результатів лабораторних аналізів здійснювати вибір фармакотерапевтичних груп лікарських засобів, уміти проводити раціональну взаємозаміну лікарських препаратів.

2. Проводити вибір конкретного лікарського засобу з урахуванням індивідуальної фармакодинаміки та фармакокінетики препаратів у хворих.

3. Здійснювати вибір лікарської форми, дози та шляхів уведення препаратів, схем дозування в залежності від віку і статі хворого, харчового раціону.

4. Уміти прогнозувати і попереджувати розвиток можливої побічної дії лікарських препаратів.

5. Обґрунтовувати можливість і необхідність проведення комбінованого призначення лікарських засобів.

7. Консультувати лікарів з питань раціонального вибору лікарських засобів та особливостей їх взаємодії між собою.

 

Тематичний план лекцій з фармакотерапії

1. Фармакотерапія захворювань серцево-судинної системи.

2. Фармакотерапія захворювань шлунково-кишкового тракту.

 

Тематичний план практичних занять з фармакотерапії

1. Фармакотерапія захворювань центральної та периферичної нервової системи.

2. Фармакотерапія захворювань серцево-судинної системи.

3. Фармакотерапія захворювань органів дихання, туберкульозу, вуха, горла і носа.

4. Фармакотерапія захворювань шлунково-кишкового тракту.

5. Фармакотерапія захворювань нирок і сечовивідних шляхів.

6. Фармакотерапія ендокринних захворювань.

 

Всього 12 год.

 

 

Тематичний план самостійної позааудиторної роботи студентів з клінічної фармації.

1. Вступ та загальні проблеми сучасної фармакотерапії 3 год.

2. Анатомо-фізіологічні особливості центральної та периферичної нервової системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань нервової системи. 3 год.

3. Анатомо-фізіологічні особливості органів дихання. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань органів дихання 3 год.

4. Анатомо-фізіологічні особливості вуха, горла, носа. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань вуха, горла, носа 3 год.

5. Анатомо-фізіологічні особливості серцево-судинної системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань цієї системи 4 год.

6. Клінічна фармакологія гіполіпідемічних, ферментних, вітамінних, анаболічних препаратів, солей заліза, калію, натрію, магнію. 3 год.

7. Анатомо-фізіологічні особливості травної системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань шлунково-кишкового тракту 4 год.

8. Анатомо-фізіологічні особливості ендокринної системи. Симптомокомплекс захворювань залоз внутрішньої секреції. 4 год.

9. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань системи крові. Фармакотерапія захворювань крові. 3 год.

10. Анатомо-фізіологічні особливості сечовидільної системи. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань нирок та сечовивідних шляхів 3 год.

11. Анатомо-фізіологічні особливості статевої системи у чоловіків та жінок. Основні патологічні симптоми та синдроми захворювань статевих органів 3 год.

12. Фармакотерапія захворювань статевих органів у чоловіків і жінок. 3 год.

13. Основні патологічні симптоми та синдроми, що зустрічаються в дерматовенерології 3 год.

14. Основні патологічні симптоми та синдроми, що зустрічаються в офтальмології 3 год.

15. Фармакотерапія у венерології, дерматології і офтальмології 3 год.

16. Симптомокомплекс захворювань сполучної тканини 3 год.

17. Фармакотерапія запальних та алергічних захворювань 3 год.

18. Симптомокомплекс інфекційних захворювань 3 год.

19. Фармакотерапія інфекційних та тропічних захворювань 4 год.

20.Симптомокомплекс захворювань злоякісних новоутворів 3 год.

21. Фармакотерапія злоякісних новоутворень 4 год.

22. Особливості фармакотерапії в анестезіології, реанімації і хірургії 4 год.

23. Особливості фармакотерапії у дітей та в геронтології 4 год.

24. Основні патологічні симптоми та синдроми в стоматології 3 год.

25. Фармакотерапія у стоматології. 3 год.

26. Фармакотерапія гострих отруєнь 4 год.

Всього 92 год.

 




Переглядів: 496

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ ФАРМАКОТЕРАПІЇ | Зразок титульної сторінки реферату

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.