МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
Послідовність виконання роботи.7.1. Згідно варіанту, номер якого співпадає з порядковим номером в журналі викладача вибрати вихідні дані до розрахунку. 7.2. Зарисувати схему заданої машини з розстановкою сил та координати їх прикладання. 7.3. Провести відповідні розрахунки за методикою та в послідовності, наведеній в розділі 5. 7.4. Скласти звіт про виконану роботу.
8.1. Накреслити схему машини з розстановкою сил та заданими координатами точок їх прикладання. 8.2. Представити розрахунки параметрів прохідності машини. 8.4. Зробити висновок за результатами роботи.
Питання для самоконтролю. 9.1. Від яких параметрів залежить прохідність меліоративних машин? 9.2. Як аналітично визначити питомий тиск рушіїв машини на ґрунт і від яких факторів він залежить? 9.3. Як впливає координати центра тиску гусеничного рушія на прохідність машини? 9.4. Як впливає вологість ґрунту на умови прохідності?
Лабораторна робота №2
РОЗРАХУНОК КУЩОРІЗІВ З ПАСИВНИМИ РОБОЧИМИ ОРГАНАМИ
1. Мета роботи.Засвоїти методику тягового розрахунку кущорізів з пасивними робочими органами. Проаналізувати отримані результати та зробити висновок про можливість роботи машини в даних умовах. 2. Тривалість заняття – 4 академічні години. 3. Обладнання робочого місця: міліметровий папір формату А2, набір креслярського інструменту, калькулятор, комп’ютер з програмним забезпеченням. 4. Місце проведення заняття: лабораторія №30 розрахункового курсу кафедри сільськогосподарських машин.
|
||||||||||
|