Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика виконання лабораторної роботи.

На основі вихідних даних (табл. 2.2) та схеми (рис. 2.1), виконати тяговий розрахунок та підібрати тягачі, зробити відповідні висновки.

Рис. 2.1. Розрахункова схема кущоріза

О – центр вага базової машини (приймаємо по середині).

 

Таблиця 2.2

Вихідні дані

№ вар Марка кущо- різа Базовий трактор Ширина захвату, В, м Вага тракто ра, кН Вага робочого органу, кН Довжина опорної поверхні, м Відс-тань, а, м Вид кущів (густина стовбурів) Коефіцієнт тертя, μ
ДП-4 Т-100 мгп 3,6 0,3 густий 0,3
3,6 0,35 середній 0,35
3,6 0,4 рщкий 0,4
3,6 0,45 густий 0,45
3,6 0,5 середній 0,5
3,6 0,3 рідкий 0,50
3,6 0,4 густий 0,55
3,6 0,45 середній 0,60
ДП-24 Т-130Г 3,6 34,4 0,3 рідкий 0,60
3,6 34,4 0,35 густий 0,55
3,6 34,4 0,4 середній 0,45
3,6 34,4 0,45 рідкий 0,50
3,6 34,4 0,50 густий 0,40
3,6 34,4 0,28 рідкий 0,35
КБ-4А Т-100ПБГП 4,0 137,7 0,3 середній 0,30
4,0 137,7 0,35 рідкий 0,35
4,0 137,7 0,42 густий 0,4
4,0 137,7 0,45 середній 0,45
4,0 137,7 0,5 рідкий 0,50
КБ-2,8 ДТ-55А 2,8 59,5 12,9 0,2 густий 0,55
2,8 59,5 12,9 0,25 рідкий 0,60
2,8 59,5 12,9 0,27 середній 0,40
2,8 59,5 12,9 0,32 густий 0,45
2,8 59,5 12,9 0,24 рідкий 0,50
2,8 59,5 12,9 0,32 середній 0,35
2,8 59,5 12,9 0,34 густий 0,30
2,8 59,5 12,9 0,36 рідкий 0,42

 

; (2.15)

. (2.16)




Переглядів: 260

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні відомості. | Послідовність виконання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.