МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. LANGUAGE DEVELOPMENTA.PREPOSITIONAL PHRASES Replace the underlined words with a suitable prepositional phrase. Look at the example first. Example:The meeting was planned for 11 a.m. and we got here at 11 a.m. ONTIME
B. Match the sentence beginnings on the left with the endings on the right.
C.Everyday expressions.In a game with a ball practice asking questions (student A) and answering them (student B). Then exchange the roles. Customs:: - Could I see your passport, please? – Where have you travelled from? – What's the purpose of your visit? - I'm on holiday. – I'm on business. – I'm visiting relatives. – How long will you be staying? – Where will you be staying? – You have to fill in this ... (landing card, immigration form). – Enjoy your stay! – Could you open your bag, please? – Do you have anything to declare? – You have to pay duty on these items. In the departure lounge: – What's the flight number? Which gate do we need? – Last call for passenger Ivanov travelling to Ottawa, please proceed immediately to Gate number 32. – The flight's been delayed. – The flight's been cancelled. – We'd like to apologise for the delay. – Could I see your passport and boarding card, please? – Where can I catch the shuttle bus? Baggage: – Where can I get my baggage? – Here is my claim tag. – My baggage is broken, and some things are missing. – Where can I find a porter? – This is my baggage. – It's fragile. At a hotel: Could I book (=reserve) a room for next Thursday? – Could I have an early morning call at 7 a.m. please? – Could you put it on my bill, please? – Could you order a taxi for me to go to the airport? – Is breakfast/dinner included? – Where is the lift? – Excuse me. How do I get to the underground station from here? D.Complete this part of a letter about an unpleasant flight. Use the words from the box below.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|