Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вид і його характеристики

Структура вида Окремі популяції
Критерії вида морфологічні фізіологічні біохімічні географічні генетичні
Характеристика популяцій ареал чисельність панміксія генофонд Фенотипічна структура
Елементарні Еволюційні процеси Мутації: геном ні хромосомні генні Популяційні хвилі: знижуючі чисельність підвищуючи чисельність Ізоляція: географічн екологічна генетична   „дрейф генів
Фактор еволюції (направляючий) Природний добір: стабілізуючий, движучий, дизруптивний  
Шляхи видоутворення Симпатричне: автоплоїдія, гібридизація, сезонна ізоляція, репродуктивна ізоляція Алопатичне ( географічне)
Результат Зміна генофонда популяції, можливо утворення нового вида

Макроеволюція- еволюція результатом якої є утворення над видових таксонів.

Форми філогенеза Філітична еволюція дивергенція конвергенція паралелізм
Напрямки еволюції Алогенез (ідіоадаптація) Арогенез (ароморфоз)
Правила еволюції Незворотність Прогресивна спеціалізація Походження від неспеціалізованих нащадків Адаптивна радіація
Еволюція органів і функцій
Головні характеристики органів і функцій Мультифункціональність Кількісні зміни функцій
Принципи перетворення органів і функцій Зміна функцій Розділення функцій і органів Посилення головної функції Заміщення органів
Філембріогенези Анаболія Девіація Архалаксіс

ОСНОВНІ СТАДІЇ АНТРОПОГЕНЕЗУ (ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА)

Час проявлення ознаки Ознака, характерна для людини Стадії антропогенезу Представники серед викопних форм Об’єм мозку (см3) Розповсюдження на планеті
Більше 10 млн. років прямоходячя окремі гілки гомінізму рамапітек Менше 350 Індія, Африка
4,5 – 1,75 млн. років Використання різних предметів прегомініда Австралопітек Після 580 Африка, Азія
2млн. років Виготовлення знарядь праці   Людина уміла Африка
ранні форми 2,6 млн. років, розквіт – 600-400 тис. років Підтримка вогню Мова (примітивна, складаляся з окремих викриків), прості форми колективної діяльності архантроп Людина прямогодяча (пітекантроп) 850-1100 Африка, західна та центральна Європа, східна Азія, Індонезія
Ранні форми – 1,5 млн. років; розквіт – 250-40 тис. років Добування вогню, складні форми колективної діяльності, турбота про ближнього, мова (лепет) Палеонтропи Неандерталець До 1500 Європа, Африка, Азія
Менше 40 тис. років Справжня мова, мислення, мистецтво. неандертальці     Європа, Африка, Австралія, Америка
Менше 10 тис. років Розвиток сільського господарства, промислового виробництва, техніки, науки   кромоньонець Біля 1400 По всьому світу



Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. ЦІЛІ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. | ТЕМА: Контроль засвоєння модуля 3

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.