Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Домашнє завдання.

В результаті досліду отримані наступні показники: сира маса надземної частини (Y) і сира маса підземної частини (Х) рослин календули лікарської (Calendula officinalis L.).

 

Варіант 1 Варіант 2 Варіант 3 Варіант 4 Варіант 5 Варіант 6
Х Y Х Y Х Y Х Y Х Y Х Y
σy=2,25 σy=3,13 σy=4,56 σy=5,01 σy=4,45 σy=2,56

 

1. За наведеними даними побудувати кореляційну таблицю і кореляційну сітку.

2. Розрахувати коефіцієнт кореляції прямим способом та способом «довільного початку».

4. Обчислити квадратичну помилку коефіцієнта кореляції.

5. Провести оцінку істотності коефіцієнта кореляції.

6. Обчислити кореляційне відношення (ηy/x), коефіцієнт детермінації та критерій криволінійності для даних ознак.

Лабораторне заняття № 13–14

 

Тема: Регресійний аналіз випадкових величин

 

Мета роботи:ознайомиться з алгоритмом обчислення параметрів прямої, що характеризується рівнянням y=a+bx, побудови емпіричної і теоретичної ліній регресії, а також засвоїти техніку вирівнювання регресійних кривих; навчиться обчислювати коефіцієнти лінійних і нелінійних (логарифмічної і ступеневої) функцій, встановлювати стандартну помилку обчислених значень.

Матеріали й устаткування:калькулятор, лінійка, ваги, навчальні посібники, методичний матеріал, гербарні зразки рослин.

 




Переглядів: 286

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Практичне завдання. | Хід роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.