МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Програма навчальної дисципліниЗмістовий модуль 1. Революція 1917-1920 років. СРСР в 1920-ті роки ХХ століття Тема 1 Методологічні проблеми вивчення історії СРСР Методологія курсу. Аналіз новітніх наукових шкіл та підходів у вивченні історії СРСР. Джерельна база курсу та її характеристика. Можливості нової інтерпретації історії СРСР
Тема 2 Лютнева революція в Росії. Розташування класових и політичних сил в лютому-травні 1917 року. Діяльність Тимчасового уряду першого скликання. Буржуазні, соціалістичні, націоналістичні партії: еволюція програм. “Квітневі тези” як програма діяльності партії більшовиків. Перша криза Тимчасового уряду.
Тема 3. Політичні партії в Росії. Їх програми й тактика в лютому 1917 – жовтні 1917 Партії кадетів та октябристів. Есери. Меншовики. Партія більшовиків. Національні партії. Аналіз програм, якісного і кількісного складу. Стратегія і тактика партій у подіях революції. Політичні портрети провідних лідерів
Тема 4 Від буржуазної демократії до пролетарської диктатури. Росія – літо –осінь 1917 року Коаліційний уряд та зростання соціальної напруженості. Липнева криза – перша репетиція озброєного повстання. Формування другого коаліційного уряду. Корниловський заколот: спроба встановити воєнну диктатуру чи втрачені можливості навести лад у державі.. Більшовизація рад. Демократична нарада та Передпарламент Тема 5 Революція, переворот, заколот. Жовтнева перемога більшовиків Курс на озброєне повстання. Роботи Леніна як тактичне підґрунтя озброєного повстання. Вереснева дискусія в ЦК. Створення органів підготовки та проведення повстання, практична реалізація ленінського плану захвату влади. Дискусія в сучасній історичній літературі з приводу оцінки жовтневих подій в Петрограді. Тема 6 Жовтневі події 1917 року. Другий З’їзд Рад Підготовка та проведення повстання. Роль ВРК, створеного Петроградської ради. Другий З’їзд Рад. Перші декрети нової влади. Формування Радянського уряду. Перші оцінки жовтневих подій їх сучасниками Тема 7 Альтернативи історичного розвитку Росії в 1917 на початку 1918 років Дожовтневі альтернативи. Перша криза Радянського уряду як можливість створення багатопартійної системи. Установчі збори. Сучасна історична література про проблеми альтернатив 1917 року. Причини втілення більшовицької моделі Тема 8
|
||||||||
|