Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ V. ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА СФЕРА

ЛЮДИНИ........................................................... 313

17. ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ....................................................... 313

17.1. Поняття про емоції та почуття,

їхні властивості та основні функції...................... 314

17.2. Основні теоретичні підходи до вивчення емоцій

та почуттів............................................................. 317

17.3. Види емоцій і почуттів

та їхня класифікація................................................ 320

17.3.1. Класифікація за рівнем організації,
знаком та характером впливу

на життєдіяльність людини............................. 320

17.3.2. Класифікація за ступенем розвитку емоцій . .321


17.3.3. Класифікація залежно від потреб

та цілей діяльності............................................ 323

17.4. Емоційні стани як форми переживань людини ... 327

17.5. Стрес та шляхи його подолання ........................... 332

17.6. Індивідуальні відмінності та експресія емоцій

і почуттів ................................................................ 337

Список літератури.............................................................. 341

18. ВОЛЬОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ................... 343

18.1. Діяльність як форма активності особистості.... 343

18.1.1. Структура діяльності ..................................... 344

18.1.2. Засоби діяльності ............................................ 347

18.1.3. Провідні види діяльності ................................ 350

18.2. Загальне поняття про вольову

діяльність людини ................................................. 352

18.3. Історія вчення про волю ......................................... 354

18.4. Вольові дії людини ................................................. 355

18.5. Етапи вольових дій ............................................... 356

18.6. Психологічні механізми вольової регуляції

та вольові якості особистості..................................... 358

18.7. Розвиток сили волі .................................................. 360

Список літератури..................... ,................................... 364

Словник психологічних термінів............................................ 365




Переглядів: 273

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ III. ОСОБИСТІСТЬ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.