МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ V. ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА СФЕРАЛЮДИНИ........................................................... 313 17. ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ....................................................... 313 17.1. Поняття про емоції та почуття, їхні властивості та основні функції...................... 314 17.2. Основні теоретичні підходи до вивчення емоцій та почуттів............................................................. 317 17.3. Види емоцій і почуттів та їхня класифікація................................................ 320 17.3.1. Класифікація за рівнем організації, на життєдіяльність людини............................. 320 17.3.2. Класифікація за ступенем розвитку емоцій . .321 17.3.3. Класифікація залежно від потреб та цілей діяльності............................................ 323 17.4. Емоційні стани як форми переживань людини ... 327 17.5. Стрес та шляхи його подолання ........................... 332 17.6. Індивідуальні відмінності та експресія емоцій і почуттів ................................................................ 337 Список літератури.............................................................. 341 18. ВОЛЬОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ................... 343 18.1. Діяльність як форма активності особистості.... 343 18.1.1. Структура діяльності ..................................... 344 18.1.2. Засоби діяльності ............................................ 347 18.1.3. Провідні види діяльності ................................ 350 18.2. Загальне поняття про вольову діяльність людини ................................................. 352 18.3. Історія вчення про волю ......................................... 354 18.4. Вольові дії людини ................................................. 355 18.5. Етапи вольових дій ............................................... 356 18.6. Психологічні механізми вольової регуляції та вольові якості особистості..................................... 358 18.7. Розвиток сили волі .................................................. 360 Список літератури..................... ,................................... 364 Словник психологічних термінів............................................ 365
|
||||||||
|