Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до структурних елементів

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ХАРКІВСЬКИЙ КОЛЕДЖ ТЕКСТИЛЮ ТА ДИЗАЙНУ»

 

Затверджую Директор коледжу ____________ О.А. Єрмоленко «___» ____________ 200__ р.  


ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ

 

КУРСОВИХ ТА ДИПЛОМНИХ ПРОЕКТІВ

Частина 1. Текстові документи

 

Автор-упорядник О.К. Волков

Заступник директора з навчально-виробничої роботи,

викладач вищої категорії

 

Рецензент ______________________________________________

______________________________________________

______________________________________________

 

Розглянуто та схвалено на засіданні циклової комісії загально-технічних та механічних дисциплін

Протокол № ______ від ________________


Вступ

Мета даної методичної розробки - забезпечити єдине оформлення студентами курсових та дипломних проектів згідно з вимогами діючих стандартів систем «ДСТУ», «ЕСКД», «СПДС» та інших для підвищення якості курсових та дипломних проектів - з одного боку - та забезпечення визначених вимог до їх оформлення –з іншого.

Крім того, оскільки курсовий і дипломний проекти є особливо важливими складовими навчального процесу на завершальних етапах навчання та найбільш сприяють систематизації, узагальненню, розширенню та закріпленню отриманих знань, - чітке розташування напрацьованих матеріалів, правильне оформлення таблиць, схем, формул, приміток та інших елементів текстової та графічної частин проектів є важливою та необхідною складовими роботи в цілому.

При складанні даної методичної розробки було використано такі стандарти, як:

ДСТУ 3008 - 95 – «Документація. Звіти у сфері науки техніки»

Стандарти: ГОСТ 2.301 - 68 - ГОСТ 2.320 - 82 «Общие правила оформлення чертежей», Стандарти «СПДС», інші матеріали.

Чітке дотримання положень методичної розробки дасть можливість виконувати курсові і дипломні проекти з будь-яких предметів та спеціальностей в єдиному стилі, що в свою чергу сприятиме підвищенню якості оформлення будь-якої навчальної документації.


Галузь застосування

Поширюється на звіти з лабораторних, практичних робіт, виконання курсових робіт, проектів, звітів з науково - дослідницьких робіт та іншої навчальної документації.

Вимоги до оформлення матеріалу звіту (пояснювальної записки)

Структура звіту (пояснювальної записки) поділяється на вступну частину, основну частину (технологічну або іншу), додатки та матеріал у кінці звіту

Вступна частина містить обкладинку, титульний аркуш, завдання встановленої форми, зміст.

Основна частина містить вступ, безпосередньо суть роботи, що при необхідності може мати свою структуру в залежності від специфіки матеріалу, що подається, висновки та рекомендації

Додатки розміщують після основної частини звіту.

Вимоги до структурних елементів

Титульний аркуш є першою сторінкою звіта (пояснювальної записки) і повинен мати відомості про заклад, гриф затвердження (погодження при необхідності X повну назву документа, підписи відповідальних осіб, виключаючи керівника роботи, рік складання (затвердження).

Завдання розташовують безпосередньо після титульного аркуша Форма завдання розробляється в залежності від особливостей робіт, що виконуються та має відомості про заклад, графу затвердження, особисту назву документа, прізвище та ініціали виконавця (студента), назву спеціальності та її шифр, перелік структурних елементів звіту (пояснювальної записки).

Обсяг графічної частини, спецзавдання, додаткові вказівки, підписи керівників

роботи та погодження цикловою комісією з вказуванням дати та номеру

протоколу, а також дати видачі завдання.

Зразок титульного аркуша та завдання представлено у Додатках А, Б.

Змістрозташовують безпосередньо після завдання, починаючи з нової сторінки. До змісту включають: вступ, послідовно перелічені назви усіх розділів, підрозділів, пунктів і підпунктів (якщо вони мають заголовок) суті звіту (пояснювальної записки), назви додатків і номери сторінок, які містять початок матеріалу. У змісті можуть бути перелічені номери й назви ілюстрацій та таблиць із зазначенням сторінок, та яких вони вміщені.




Переглядів: 297

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до оформлення графічної частини | Вимоги до структурних елементів основної частини

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.