Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






J Додаткові завдання

1. Визначити мету і завдання окремого напряму діяльності клас­ного керівника.

Наприклад: Моральне виховання школярів.

Мета:формування моральної позиції у взаємодії з людьми.

Завдання:збагачення емоційного світу дітей моральними пе­реживаннями і формування моральних почуттів;

— озброєння учнів знаннями про мораль, її сутність, доціль­ність, додержання моральних норм;

— формування культури спілкування, зовнішнього вигляду;

— накопичення морального досвіду школярів у їхній практич­ній діяльності;

— стимулювання школярів до морального самовиховання.

2. Шляхом бесіди, спостереження скласти характеристику од­нокурсника за такими показниками:

— активність у навчанні, успішність;

— засвоєння норм поведінки на заняттях, у пізнавальний час;

— успішність соціальних контактів (товариський, легко кон­тактує з товаришами; малоініціативний, проте легко контактує, коли до нього звертаються інші; сфера контактів обмежена, кон­тактує лише з деякими однокурсниками; знаходиться біля товари-



1.7. Класний керівник

 


 


шів, але не вступає з ними в контакт; ізольований, переважає бути один, виявляє негативне ставлення до інших);

— ставлення до викладачів;

— емоційне благополуччя (добрий настрій, часто посміхаєть­ся, сміється; спокійний емоційний стан; епізодично має поганий настрій; негативні емоції і неспокій, іноді страх; роздратованість, запальність, окремі депресивні проявлення, плач без будь-яких причин; агресивна реакція).

3. Провести аналіз одного з виховних заходів, проведених у гру­пі, на факультеті або в університеті, в якому відзначити: поставле­ну мету і завдання; зміст проведеного міроприємства, методику проведення, які засоби було використано для вирішення постав­лених завдань; результати виховної роботи (їх відповідність по­ставленій меті, найбільш ефективні засоби; невирішені проблеми, побажання, рекомендації для подальшої роботи).

4. У шкільній практиці проводяться конкурси класних керів­ників, основними завданнями яких є:

— виявлення творчо працюючих класних керівників;

— розповсюдження досвіду виховної роботи;

— розширення діапазону професійного спілкування.

Дайте свої пропозиції щодо змісту конкурсу (провести відкри­ту класну годину, написати статтю в газету про свій досвід, розро­бити і провести...)

— Визначити критерії для оцінки проведеного заходу.

Література

1. Болдьірев Н.И. Методика работьі классного руководителя. — М., 1984.

2. Классному руководителю / Под ред. Н.И. Рожковой. — М., 1999. — С. 280.

3. Харламов И.Ф. Педагогика. — М., 1997. — Гл. 31.

4. Положення про класного керівника навчального закладу системи загаль­ної середньої освіти // Інформаційний вісник Міністерства освіти і науки України. — 2000. — № 22. — С. 4.

5. Щуркова Н.Е. ВьІ стали классньїм руководителем. — М., 1986.


Розділ 2 ДИДАКТИКА

2.1. ПРОЦЕС НАВЧАННЯ

Основні питання теми:

— Чому процес навчання визначається як двобічний?

— У чому сутність діяльності в цьому процесі вчителя? Учня?

— Що дозволяє характеризувати процес навчання як спеціально організовану пізнавальну діяльність?

— Що гарантує досягнення мети навчання?

— Як реалізуються функції навчання?




Переглядів: 321

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі висновки | Ваша думка?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.