МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаткові завдання1. У період педагогічної практики з'ясувати, як на уроках учителі забезпечують розвивальний характер навчання. 2. Прочитати одну із наукових праць про мотивацію навчання, оцінити її значення для вчителя. 3. Ю.З. Гільбух у книзі «Умственно одаренньш ребенок» визначив наступні показники загальної розумової обдарованості дитини: — надзвичайно раннє проявлення високої пізнавальної активності й допитливості; — швидкість і точність виконання розумових операцій, які обумовлені стійкістю уваги і оперативної пам'яті; — сформованість навичок логічного мислення; — багатство активного словника, швидкість і оригінальність вербальних (словесних) асоціацій; — установка на творче виконання завдань, розвиненість мислення і уяви; — володіння основними компонентами умінь навчатися. У період педагогічної практики виявіть, якими показниками для визначення розумової обдарованості користуються вчителі. 4. Здійснити аналіз своєї особистої мотивації навчання на основі таблиці «Структура фактора «мотивація навчання, яка представлена через продуктогенні причини»1.
Подласьій И.П. Педагогика. Новьій курс. — М., 1999. — Кн.1. — С. 338 2.1. Процес навчання
Література 1. Україна XXI століття. Державна національна програма «Освіта»: — К., 1994. 2. Дидактика современной школьї / Под ред. В.А. Онищука. — К.: Рад. шк., 1987. — Гл. 11.1; II.3; II.5; II.6. 3. Педагогіка / За ред. М.Д. Ярмаченка. — К., 1986. — С. 110—132. 4. Подласьій И.П. Педагогика. Новьій курс. — М., — 1999. — С. 359—416. 5. Савченко О.Я. Дидактика початкової школи. — К., 1997. — Розд. З, 4. 6. Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности в учебном про-цессе. — М., 1979. — Гл. І—II. 7. Харламов И.Ф. Педагогика. — М., 1990. — Гл. VIII.
2.2. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ Основні питання теми: — Який взаємозв'язок між закономірностями і принципами навчання? — У чому сутність і які шляхи реалізації принципів, що відбивають вимоги до змісту навчання: а) науковість; б) системність, послідовність, доступність; в) зв'язки навчання з життям? — У чому сутність і які шляхи реалізації принципів, що відображають вимоги до організації методів навчання, які забезпечують його високу ефективність: а) позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності, формування активності і самостійності учнів; б) індивідуального підходу; в) міцності знань; г) наочності; д) оптимізації процесу навчання? — У чому знаходить вияв взаємозв'язок принципів навчання?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|