МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Робота Р/станції на прийомПриймач Р/ст виконаний по схемі з подвійним перетворенням частоти. Напруга корисного сигналу поступає з антени через АСАУ(АУАП), нормально замкнуті контакти антенного реле, захисний пристрій приймача на УРЧ (ПРЧ) одного з чотирьох піддіапазонів. Команда на переключення піддіапазонів з синтезатора поступає на ключі комутації напруги, що поступає з синтезатора. Підсилена напруга Р/частоти поступає на вхід першого змішувача. Сюди ж поступає й з підсилювача першого гетеродина. В результаті перетворення на виході змішувача буде напруга частот mfc ± nf*r (в д-ні 30-52,999 МГц) або f1пч = Fc-fпч (в д-ні 53-75,999 МГц), яка дорівнює 11,5 МГц. Напруга першої проміжної частоти підсилюється підсилювачем і поступає на вхід другого змішувача (СМ2). На другий змішувач з синтезатора поступає U другого гетеродина (f2r = 10 МГц). В результаті перетворення на виході СМ2 коливальним контуром виділяється розносна частота f2пч = f1пч-f2r = 11,5 - 10,0 = 1,5 (МГц) Сигнал другої ПЧ подається на обмежувач (АД), а після цього на ЧД. Б результаті детектування ЧМ сигналу виділяється по УЗЧ (ПЗЧ) підсилюється і подається на телефони МТГ. В режимі ТЛФ ПШ підключається пристрій пригнічення шумів приймача, який закриває вхід УЗЧ при відсутності сигналу і відкриває його при появі сигналу на вході приймача. В режимі ТПГ при прийомі тонального телеграфування проходження сигналу аналогічного режиму ТЛФ за винятком зімни смуги пропускання смугового фільтра УЗЧ (ПЗЧ) (1 кГц).
3. Порівняльні характеристики з переносними радіостанціями старого парку Р126, Р147, Р148, Р105, Р107М – 10хв.
Більш докладніше всі ці Р/ст будуть вивчатися на практичних заняттях N13-19 "Практичні заняття по обладнанню та експлуатації засобів зв'язку" теми "Є "Експлуатація засобів зв'язку".
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|