МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетингові посередники як підґрунтя інфраструктури товарного ринку, їх типи
Товаровиробники здійснюють просування та продаж своєї продукції самостійно або користуються послугами суб'єктів інфраструктури товарного ринку. У теорії маркетингу останні дістали назву «маркетингові проміжні ланки (посередники)». За сучасного розвитку ринкових відносин кожний товаровиробник так чи інакше взаємодіє з маркетинговими посередниками. Таким чином, успіх товаровиробника залежить і від того, наскільки повно його потреби та потреби кінцевого споживача задовольняються суб'єктами інфраструктури — маркетинговими посередниками. Маркетингові посередники — це спеціалізовані ланки організаційної складової інфраструктури товарного ринку, які сприяють просуванню, продажу і розподілу товару серед кінцевих споживачів. Маркетингові посередники товарного ринку поділяються на окремі типи (рис. 3.5) за такими класифікаційними ознаками: 1) функціональне призначення; 2) обсяг операцій купівлі-продажу; 3) рівень обслуговування та спеціалізації; 4) організаційно-правові форми.
Рис. 3.5. Типи та класифікаційні ознаки маркетингових посередників
Важливим є вивчення функцій, виконуваних маркетинговими посередниками. Так, кожний тип маркетингового посередника виконує певні функції, які будуть розглянуті у наступному розділі. Діяльність маркетингових посередників справляє позитивний вплив на сферу виробництва й споживання товарів. Виконуючи свої функції, маркетингові посередники допомагають своїм клієнтам знайти оптимальні способи збереження та перевезення товарів, оптимізувати споживання їх з урахуванням таких чинників як ціна, обсяг і швидкість доставки, збереження якості й уникнення ризиків.
|
||||||||
|