МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні терміни
Валовий товарооборот (загальний товарооборот підприємств оптової торгівлі), зведений на рівні регіону або держави — показник усіх продаж у сфері товарного обігу. Інфраструктура товарного ринку — це сукупність видів діяльності та суб'єктів господарювання, які забезпечують безперервний обіг речовинних чинників виробництва і товарів кінцевого споживання та надають комплекс послуг з метою підвищення ефективності товарного обігу та раціонального споживання товарів, більш повного задоволення потреб та попиту споживачів. Маркетингові посередники — спеціалізовані ланки організаційної складової інфраструктури товарного ринку, які сприяють у просуванні, продажу та розподілі товару серед кінцевих споживачів. Матеріальні послуги — послуги, які надаються під час продажу товару або пов'язані з його використанням, тобто спрямовані на реальний товар, з метою підвищення його споживної вартості. Ринкова інфраструктура — це сукупність спеціальних суб'єктів господарювання, діяльність яких спрямована на здійснення обігу товарів та послуг, забезпечення безперервного функціонування ринкового механізму та їх інтенсифікацію. Складський товарооборот — вид оптового товарообороту, який передбачає завезення товарів на склади оптової торгівля для подальшого передпродажу. Товарна біржа — асоціація юридичних та фізичних осіб, що здійснює оптові торговельні операції за стандартними зразками у спеціально обладнаному для цього місці, де ціни на товар установлюються в умовах вільної конкуренції. Товарна структура товарообороту — співвідношення окремих товарних груп у загальному обсязі товарообороту, виражено у відсотках. Товарооборот — обсяг продажу товарів та надання послуг у вартісно-натуральному виразі за певний проміжок часу. Чистий товарооборот (1) — показник кінцевого продажу продукції в сфері товарного виробництва (без урахування оптового перепродажу). Чистий товарооборот (2) — продаж товарів оптово-торговельними посередниками одне одному, розраховується для кожного з них окремо.
|
||||||||
|