Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

Методичні ВКАЗІВКИ ДО РОБОТИ СТУДЕНТІВ

Під час проходження сестринської практики

Модуль 2

Змістовний модуль 3: Хірургічна інфекція, змертвіння.

Тема 10: Гострі гнійні захворювання м’яких тканин та кисті.

Актуальність теми.

Пацієнти з хірургічною інфекцією складають суттєву частку хворих хірургічних стаціонарних та поліклінічних відділень. В основі виникнення та розвитку гострих гнійних захворювань м’яких тканин лежать спільні патанатомічні, патофізіологічні, мікробіологічні та імунологічні механізми, що зумовлює спільні підходи до їх лікування. Саме тому названа тема вивчається в рамках дисципліни “загальна хірургія”. Одночасне засвоєння теоретичних дисциплін загальної патології та фармакології, регламентоване навчальними програмами, дозволяє глибше розуміти клінічні аспекти діагностики та лікування, необхідні для подальшого навчання студента та практичної лікарської діяльності.

ІІ. цілі заняття:

1. Знати загальні етіологічні та патогенетичні механізми розвитку місцевих хірургічних інфекційних захворювань.

2. Знати визначення понять окремих місцевих хірургічних інфекційних захворювань.

3. Знати загальну та місцеву симптоматику гострих хірургічних інфекційних захворювань м’яких тканин.

4. Вміти діагностувати клінічні прояви гнійної інфекції – абсцесу, флегмони,фурункулу, карбункулу,маститу, бешихи, лімфаденіту, лімфангоїту, парапроктиту, панарицію.

5. Вміти діагностувати фази перебігу місцевих хірургічних інфекційних захворювань та виробити показники до оперативного лікування.

6. Вміти сформулювати принципи комплексного лікування місцевих гнійних захворювань та вміти виконати окремі його етапи.

7. Демонструвати правила обробки гнійних захворюваннь м’яких тканин.

ІІІ. Забезпечення вихідного рівня знань-умінь

Література:

Основна:

1. Загальна хірургія : підручник : / М.Д. Желіба, С.Д. Хіміч, І.Д. Герич та ін.; за ред. проф. М.Д. Желіби, проф. С.Д. Хіміча. – К.; ВВС «Медицина», 2010. – С. 488 с.

2. Гостищев В.К. Загальна хірургія: Підручник. - М.: Медицина, 1993. - С. 405-418.

Додаткова:

1. Конспекти лекцій

2. Амбулаторні хірургічні маніпуляції / за ред. Проф.. Польового В.П.Шкваровського І.В., Желіби М.Д.-Чернівці:Медуніверситет,-2013.-252 с.

3. Перша долікарська допомога / Андрущенко В.П., Кушта Ю.Ф., Андрущенко Д.В.-Львів, Львівський національний медичний університет,-2011.- 351 с.

4. Догляд за хворими хірургічного профілю./В.П. Польовий, О.Й. Хомко, С.П. Польова, А.С. Паляниця, І.О.Вишневський.-Чернівці:Медуніврситет-2012.-380 с.

5. Методична розробка для практичного заняття.

Розподіл балів, що можуть отримати студенти:

При засвоєнні теми № 10 із змістовного модулю № 3 за навчальну діяльність студенту виставляється оцінка за 4-х бальною (традиційною) шкалою, яка потім конвертуються у бали наступним чином:

Оцінка Бали
5 (відмінно) 3 балів
4 (добре) 2балів
3 (задовільно) 1 балів
2 (незадовільно) 0 балів



Переглядів: 327

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
у сфері його виробництва, створення або використання | Тести та задачі для перевірки вихідного рівна знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.