МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
V. Живопис. Графіка.ІV. Скульптура Виток монументальних й станкових скульптур. Головне завдання – створення пам’ятника Шевченкові (перемога скульптор Манізер та архітектор Лангбард). Велике значення скульптор Кавалерідзе – пам’ятники Ользі у Києві, Сковороди в Ловиці, Шевченкові в Полтаві. Скульптурна спадщина Василя Бородая – монумент Батьківщини-матері у Києві, Лесі Українки в Києві, «Кий, Щек, Хорив і Либідь». Розповсюджувається паркова скульптура. Тема – боротьба радянського народу проти фашистських загарбників, люди праці, інтелігенція. V. Живопис. Графіка. Яскрава творчість М. Бойчука та його послідовників І.Падалка, Седляр. Орієнтація творчості на осмислення спадщини всього європ. Монументального мистецтва. Прагнув створити новий стиль – примітивізм й візантизм. Роботи – розпис Луцьких казарм у Києві, Червонозаводський театр У Харкові, санаторій у Одесі. У 30 рр – репресовано усіх. М.Самокиш – твори про героїчні подвиги народу («Розвідка»),визвольну війну укр.. народу 17 ст. («В’їзд Богдана Хмельницького у Київ»). І Їжакевич – образи кріпаків(«Уманська різня») Ф . Кричевський – (триптих «Життя»)філософський зміст творів, власний стиль,тема любові, надбань, втрат. Олександр Мурашко. Жив у молодості у Парижі (твори «Паризьке кафе», «На вилицях Парижу»), повернувся на Батьківщину ,звернувся до теми життя народу («Неділя», «Карусель»).
|
||||||||||||
|