МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV. Міжпредмента інтеграціяМІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені О.О. БОГОМОЛЬЦЯ Кафедра терапевтичної стоматології „Затверджено” на засіданні кафедри терапевтичної стоматології Протокол №___від ________2011 р. Зав.кафедри________проф. А.В. Борисенко
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ (для викладачів)
Укладач: ас. Мєдвєдєва М. Б. Методист: ас. Мєдвєдєва М. Б. Київ 2011 ПОМИЛКИ ТА УСКЛАДНЕННЯ ПРИ ЛІКУВАННІ ПЕРІОДОНТИТІВ. (Причини, засоби усунення та профілактики) (3 години) І. Актуальність теми: при лікуванні різних форм періодонтиту можуть виникати ускладнення в діагностиці, у процесі лікування, після нього, а також у віддалені строки. Добре знання помилок дозволяє їх уникнути та попередити, а своєчасна діагностика ускладнень дозволяє провести раціональну терапію, і тим самим полегшити стан хворого.
ІІ. Навчальні цілі заняття. Ознайомитися з помилками та ускладненнями, які виникають на етапах діагностики періодонтитів, у процесі лікування, після нього, а також у віддалені строки(a=І). Знати: (a=ІІ) - причини помилок та ускладнень при лікуванні періодонтитів. - клінічні та рентгенологічні ознаки ускладнень при лікуванні різних форм періодонтитів. Уміти: (a=ІІІ) - скласти план лікування хворого з ускладненнями , що виникають у процесі лікування і у віддалені строки після лікування періодонтитів. - провести бесіду з пацієнтом про необхідність своєчасного лікування періодонтитів. - корректно роз`яснити хворому причини ускладнень. - переконати хворого у сприятливому наслідку лікування, заходів щодо подолання помилок і ускладнень, що виникли при лікуванні періодонтиту. Оволодіти: (a=ІІІ) - методами лікування ускладнень, що розвинулися під час і після лікування періодонтиту.
ІІІ. Виховні цілі: - роззвинути уявлення про взаємозв’язок між рівнем знань та якістю професійної підготовки (теоретичної та практичної) та кількістю помилок та ускладнень при лікуванні періодонтитів. - розвивати почуття професійної відповідальності за своєчасність попередження помилок та правильність лікування ускладнень періодонтитів.
IV. Міжпредмента інтеграція
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|