Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






IV. Міжпредмента інтеграція

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАЦІОНАЛЬНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

імені О.О. БОГОМОЛЬЦЯ

Кафедра терапевтичної стоматології

Затверджено”

на засіданні кафедри терапевтичної стоматології

Протокол №___від ________2011 р.

Зав.кафедри________проф. А.В. Борисенко

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

(для викладачів)

Навчальна дисципліна Терапевтична стоматологія
Модуль № 2 Захворювання едодонту
Змістовий модуль № 4 Захворювання апікального періодонту зубів
Тема заняття Помилки та ускладнення при лікуванні періодонтитів. Причини, засоби усунення та профілактики
Курс ІІІ
Факультет Стоматологічний
Кількість годин

 

Укладач: ас. Мєдвєдєва М. Б.

Методист: ас. Мєдвєдєва М. Б.

Київ 2011

ПОМИЛКИ ТА УСКЛАДНЕННЯ ПРИ ЛІКУВАННІ ПЕРІОДОНТИТІВ. (Причини, засоби усунення та профілактики)

(3 години)

І. Актуальність теми: при лікуванні різних форм періодонтиту можуть виникати ускладнення в діагностиці, у процесі лікування, після нього, а також у віддалені строки. Добре знання помилок дозволяє їх уникнути та попередити, а своєчасна діагностика ускладнень дозволяє провести раціональну терапію, і тим самим полегшити стан хворого.

 

ІІ. Навчальні цілі заняття.

Ознайомитися з помилками та ускладненнями, які виникають на етапах діагностики періодонтитів, у процесі лікування, після нього, а також у віддалені строки(a=І).

Знати: (a=ІІ)

- причини помилок та ускладнень при лікуванні періодонтитів.

- клінічні та рентгенологічні ознаки ускладнень при лікуванні різних форм періодонтитів.

Уміти: (a=ІІІ)

- скласти план лікування хворого з ускладненнями , що виникають у процесі лікування і у віддалені строки після лікування періодонтитів.

- провести бесіду з пацієнтом про необхідність своєчасного лікування періодонтитів.

- корректно роз`яснити хворому причини ускладнень.

- переконати хворого у сприятливому наслідку лікування, заходів щодо подолання помилок і ускладнень, що виникли при лікуванні періодонтиту.

Оволодіти: (a=ІІІ)

- методами лікування ускладнень, що розвинулися під час і після лікування періодонтиту.

 

ІІІ. Виховні цілі:

- роззвинути уявлення про взаємозв’язок між рівнем знань та якістю професійної підготовки (теоретичної та практичної) та кількістю помилок та ускладнень при лікуванні періодонтитів.

- розвивати почуття професійної відповідальності за своєчасність попередження помилок та правильність лікування ускладнень періодонтитів.

 

IV. Міжпредмента інтеграція

№ п/п Дисципліни Знати Вміти
  1. Попередні: Анатомія   Анатомічні особли-вості будови різців, іклів, премолярів, молярів верхньої та нижньої щелеп.   За анатомічними особ-ливостями будови ко-ронки, кількістю ко-реневих каналів виз-начати належність зу-ба до певної групи.
2. Гістологія Особливості гістологічної будови твердих тканин зуба, періодонта. Визначити об’єм ендодонтичного втру-чання в залежності від форми хронічного за-палення періодонту.
3. Фармакологія Препарати антисеп-тичної дії: групи, механізм дії, особли-вості використання. Препарати комплек-сонів, лубриканти Використовувати препарати антисеп-тичної дії в залежності від ступеню інфіко-ваності кореневого ка-налу та стану пері-апікальних тканин. Використовувати пре-парати комплексонів для обробки інстру-ментів та стінок кореневих каналів для полегшення обробки кореневих каналів.
  4. Наступні: Хірургічна стоматологія Хірургічні ознаки помилок та усклад-нень при лікуванні періодонтитів. Усувати помилки та ускладнення викорис-товуючи хірургічну техніку
5. Внутрішньопредметна інтеграція. Фантомний курс пропедевтики терапевтичної стоматології Клініко-анатомічні особливості будови порожнини зубів. Ендодонтичний ін-струментарій: призначення, особливості роботи з ним. Техніки розширення кореневих каналів. Проводити розкриття порожнини зуба та визначати місце-знаходження устів кореневих каналів на видалених зубах. Ви-користовувати ендо-донтичний інструмен-тарій при різних техніках розширення кореневих каналів на фантомах.
6. Пропедевтика терапевтичної стоматології (клінічний курс) Етіологія, патогенез, класифікація періо-донтитів. Патоморфо-логія різних форм верхівкового періо-донтиту.Клініка, діаг-ностика, диференцій-на діагностика хроні-чних, гострих та заго-стрених форм верхів-кового періодонтиту. Діагностувати в клініці терапевтичної стоматології різні форми верхівкового періодонтиту.




Переглядів: 305

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | V. Зміст теми заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.