Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Реферати

1. Грошово-кредитне регулювання в кейнсіанській теорії.

2. Монетаристська концепція грошово-кредитного регулювання.

3. Неокласичний підхід до грошово-кредитного регулювання.

4. Сучасні підходи до організації грошово-кредитного регулювання розвитку національної економіки.

5. Відмінності у характері впливу грошової пропозиції на реальний випуск, сукупні видатки та ціни згідно кейнсіанської та монетаристської теорій.

Література

1. І. Радіонова. Макроекономіка та економічна політика. Київ. Таксон. 1996.

2. Гальперин В.М., Гребенников П.И., Леусский А.И., Тарасевич Л.С. Макроэкономиіка: С-П. Изд-во СП-б ГУЭФ. 1997.- 719 с.

Семінар

1. Суть грошово-кредитного регулювання в кейнсіанській теорії.

2. Монетаристська модель грошово-кредитного регулювання.

3. Неокласичний підхід до грошово-кредитного регулювання.

4. Відмінності у характері впливу грошової пропозиції на реальний випуск, сукупні видатки та ціни згідно кейнсіанської та монетаристської теорій.

Основна література

1. І. Радіонова. Макроекономіка та економічна політика. Київ. Таксон. 1996.

2. Економічна теорія. // За ред. З. Ватаманюка і С. Панчишина. Київ. Альтернатива. 2001. с.118-125.

3. Гальперин В.М. Гребенников П.И. Леусский А.И. Тарасевич Л.С. Макроэкономиіка: С-П. Изд-во СП-б ГУЭФ. 1997.- 719 с

4. Н. Грегорі Манків. Макроекономіка. Київ. Основи. 2000. с.34-35.

Допоміжна література

1. Кейнс. Дж. М. Общая теория занятости, процента и денег /Антология экономической классики. В 2-х т. – М.: ЭКОНОВ, 1992. –486 с.

2. Блауг М. Економічна теорія в ретроспективі. / Пер. з англ. К.: Основи, 2001, -670 с.

3. Р. Дорнбуш., С. Фішер. Макроекономіка. Київ. Основи. 1996. с. 13-19.

Контрольна питання

1. Чим обумовлюється попит на гроші в національній економіці?

2. Чим обумовлюється пропозиція грошей в національній економіці?

3. Яка головна мета грошової політики згідно кейнсіанської теорії?

4. В чому суть грошової політики з погляду монетаристів?

5. Які наслідки для національної економіки несе грошова політика держави з погляду неокласичної школи?

Тести

1. Головною метою грошової політики держави згідно кейнсіанської школи є:

а) стимулювання зростання рівня цін;

б) зміна пропозиції грошей з метою впливу на ставку відсотка;

в) дотримання контрольованого стабільного низького темпу зростання обсягу грошової маси;

г) відмова від здійснення активної грошової політики через операції на відкритому ринку, зміни облікової ставки та банківських резервів;

д) усі попередні відповіді помилкові.

2. В неокласичній концепції наслідком грошової політики держави є:

а) зростання обсягу національного виробництва;

б) зростання добробуту громадян;

в) зміна рівня цін;

г) зменшення номінальної ставки відсотка;

д) відповіді а), г) - вірні .

3. В монетаристській концепції майно національної економіки складається з:

а) грошей та облігацій;

б) грошей, облігацій та реального капіталу;

в) заощаджень населення в банківській системі;

г) цінних паперів та споживчих благ;

д) відповіді а) та в) - вірні.




Переглядів: 240

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Дилема грошової політики. | Уведення та виведення даних під час виконання проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.051 сек.