ОБСЯГИ ПРОДАЖІВ І КІЛЬКІСТЬ СФЕР ДІЯЛЬНОСТІ ДЕЯКИХ МІЖНАРОДНИХ ДИВЕРСИФІКОВАНИХ КОМПАНІЙ
Найменування компанії
Обсяг продажів, (млрд дол.)
Сфери дії, (кількість країн)
Unilever ( Netherland, Britain)
Siemens (Germany)
Philips (Netherland)
Nissan Motor Co. (Japan)
Hitachi (Japan)
Toyota Motor Co. (Japan)
Стратегія міжнародної диверсифікації може припускати реалізацію стратегії глобалізації, тобто просування на всіх ринках виключно стандартизованих товарів і послуг. Наприклад, компанія McDonalds здійснює стратегію глобалізації, просуваючи у всіх країнах виключно стандартизовані послуги. Основна перевага цієї стратегії - зниження витрат на просування за рахунок створення іміджу організації, чиї товари та/або послуги однаково добрі у всьому світі.
Характеристика функціональних стратегій. Умови використання