МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
B) переважне використання експертних оцінокc) результат залежить від адекватності вибору системи показників; d) ускладнено проведення кількісного факторного аналізу.
4. Перевагами аналітично-розрахункового методу оцінки конкурентоспроможності товару є: a) кожному товару може бути поставлено у відповідність будь-яке число, що значно полегшує порівняння їх конкурентоспроможності (чим більше число, тим більш конкурентноздатний продукт); b) достатньо просте порівняння з товарами-конкурентами; c) метод дозволяє визначити ступінь відхилення даного продукту від ідеалу, що і визначає його конкурентоспроможність.
5. Метод оцінки конкурентоспроможності, який базується на використані і співставленні одиничних параметрів аналізованої продукції та бази порівняння - це: a) диференціальний метод; b) комплексний метод; c) змішаний метод.
6. Під час оцінки рівня конкурентоспроможності перспективних розробок або імпортної продукції, що вперше з'явилася на ринку найбільш доцільним є використання a) методу експрес-аналізу; b) експертного методу; c) матричного методу. 7. Абсолютний рівень якості того чи іншого виробу: a) знаходять шляхом обчислення вибраних для його вимірювання показників без їх порівняння з відповідними показниками аналогічних виробів; b) визначають, порівнюючи показники певної продукції з абсолютними показниками якості кращих аналогічних вітчизняних та зарубіжних зразків виробів; c) недостатньо характеризує якість продукції, оскільки самі по собі абсолютні значення вимірників якості не відображають ступінь відповідності товару сучасним вимогам..
8. До складових управління конкурентоспроможністю продукції відносять: a) управління обслуговуванням в процесі продажу та післяпродажним сервісом; b) управління якістю; c) управління зовнішнім середовищем; d) управління витратами; e) управління фінансуванням та інвестиціями.
9. Основні підходи до управління конкурентоспроможністю продукції включають: a) відтворювальний підхід; b) другорядний підхід; c) інтеграційний підхід; d) комплексний підхід; e) маркетинговий підхід; f) системний підхід; g) спостережний підхід;
|
||||||||
|