Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Виклик операцій

У мові С++ операція (метод) визначається як один з членів класу. При виклику операцій використовуються ті самі значення, що й при зверненні до атрибутів: операція вибору члена «->» застосовується щодо відповідного покажчика:

Shape* shape;

Shape->move (dx,dy);

Параметрами операції можуть бути значення одного з вбудованих типів (int, float, char і т.п.), або значення типів, визначених за допомогою typedef, або об’єкти деяких класів, або покажчики змінних та констант перелічених типів, або покажчики об’єктів.

Ім’я атрибута чи операції, котра використовується як ідентифікатор у реалізації методу, неявно відсилається на відповідні члени об’єкта, до якого застосовується операція. У наступному прикладі x та y є атрибутами об’єкта класу Shape, до якого буде застосована операція move:

void Shape::move (Length deltax, Length deltay)

{

x = x + deltax;

y = y + deltay;

}

Це еквівалентне застосуванню неявного параметра this, значенням якого завжди є покажчик об’єкта, до якого застосовується операція. Наступний фрагмент програми еквівалентний попередньому;

void Shape::move (Length deltax, Length deltay)

{

this ® x = this ® x + deltax;

this ® y = this ® y + deltay;

}

Посилання на який-небудь інший об’єкт за описом операції має обов’язково бути кваліфікованим (містити в собі покажчик відповідного об’єкта):

Window->Xmin = x1;

Використання успадкування

У мові С++ наслідування установлюється тільки при складанні програми і не може бути змінене в процесі її використання. Поведінка кожного об’єкта повністю визначається класом цього об’єкта та однакова для всіх об’єктів даного класу. Всі характеристики успадкування однакові для всіх об’єктів кожного класу.

Список суперкласів (якщо він не порожній) вказує спочатку визначення кожного класу; підклас називається також похідним класом. У наступному прикладі наведено опис класу Item, а також опис підкласу Shape класу Item та підкласів Box та Circle класу Shape:




Переглядів: 206

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Породження об’єктів | Class Item

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.