МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІІ. Навчальні цілі заняттяМетодичні ВКАЗІВКИ ДО РОБОТИ СТУДЕНТІВ Під час проходження сестринської практики Модуль 2 Змістовний модуль 2 Травматизм та ушкодження. Десмургія Тема 9: Опіки. Опікова хвороба. I. Актуальність теми Термічні ураження займають друге місце серед всіх видів травм. Це пояснюється енергомісткістю виробництва, широким використанням агресивних рідин, струму високої напруги, а також нехтуванням правилами безпеки в побуті і на виробництві. Лікування опікової хвороби є важливою проблемою хірургії. Зростання випадків опікової травми, комбінація її з іншими видами пошкоджень вимагає від лікаря хорошого знання особливостей цього виду ушкодження, способів надання першої допомоги і сучасних методів лікування. Опікова хвороба приводить до важких порушень функції органів і систем організму внаслідок надмірного роздратування периферичних нервових закінчень, втрати організмом білка, рідини, солей. Своєчасна і грамотно надана перша допомога дозволяє зменшити шкідливий вплив опікової травми на організм. Вивчення теми важливо для всіх лікарських спеціальностей в плані надання першою медичної допомоги.. Загальна відповідь організму на опікову травму залежить від глибини та площі опіку і досягає максимуму у потерпілих із опіковими ураженнями, які мають площу понад 15%. Увесь комплекс клінічних, анатомо-морфологічних, біохімічних, імунологічних, обмінних та інших розладів, змін і порушень, які виникають в організмі постраждалого з опіком, починаючи від моменту його виникнення і до фінального завершення (видужання чи смерті), носить назву “опікова хвороба”. Для лікарів дуже важливим є знання фазності опікової хвороби, вміння прогнозувати можливість її розвитку. Різні стадії цієї хвороби потребують різних тактичних підходів до лікування. Правильне і вчасно розпочате лікування опікової хвороби може значно покращити наслідки лікування опікового ураження і навіть врятувати життя постраждалим.
ІІ. Навчальні цілі заняття 1. Знати визначення і класифікацію опіків (α=ІІ). 2. Знати методи визначення площі опіку (α=ІІ). 3. Знати способи прогнозування перебігу опіків (α=ІІ). 4. Знати місцеві і загальні зміни в організмі при опіках (α=ІІ). 5. Знати визначення опікової хвороби, етіопатогенез і клінічну картину кожної стадії (α=ІІ). 6. Вміти надати першу медичну допомогу при термічному та хімічному опіках (α=ІІІ). 7. Вміти оцінювати глибину опіку, визначати площу опіку, оцінювати важкість опіку (α=ІІІ). 8. Вміти проводити первинну обробку опікової поверхні (α=ІІІ). 9. Вміти проводити місцеве лікування опіків (α=ІІІ). 10. Оволодіти методикою складання інфузійної програми постраждалим з опіковим шоком (α=ІІІ). 11. Вміти складати комплекс лікувальних заходів при різних стадіях опікової хвороби (α=ІІІ).
|
||||||||
|