МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ІІ. Навчальні цілі заняттяМетодичні ВКАЗІВКИ ДО РОБОТИ СТУДЕНТІВ Під час проходження сестринської практики Модуль 2 Змістовний модуль 2 Травматизм та ушкодження. Десмургія Тема 9: Опіки. Опікова хвороба. I. Актуальність теми Термічні ураження займають друге місце серед всіх видів травм. Це пояснюється енергомісткістю виробництва, широким використанням агресивних рідин, струму високої напруги, а також нехтуванням правилами безпеки в побуті і на виробництві. Лікування опікової хвороби є важливою проблемою хірургії. Зростання випадків опікової травми, комбінація її з іншими видами пошкоджень вимагає від лікаря хорошого знання особливостей цього виду ушкодження, способів надання першої допомоги і сучасних методів лікування. Опікова хвороба приводить до важких порушень функції органів і систем організму внаслідок надмірного роздратування периферичних нервових закінчень, втрати організмом білка, рідини, солей. Своєчасна і грамотно надана перша допомога дозволяє зменшити шкідливий вплив опікової травми на організм. Вивчення теми важливо для всіх лікарських спеціальностей в плані надання першою медичної допомоги.. Загальна відповідь організму на опікову травму залежить від глибини та площі опіку і досягає максимуму у потерпілих із опіковими ураженнями, які мають площу понад 15%. Увесь комплекс клінічних, анатомо-морфологічних, біохімічних, імунологічних, обмінних та інших розладів, змін і порушень, які виникають в організмі постраждалого з опіком, починаючи від моменту його виникнення і до фінального завершення (видужання чи смерті), носить назву “опікова хвороба”. Для лікарів дуже важливим є знання фазності опікової хвороби, вміння прогнозувати можливість її розвитку. Різні стадії цієї хвороби потребують різних тактичних підходів до лікування. Правильне і вчасно розпочате лікування опікової хвороби може значно покращити наслідки лікування опікового ураження і навіть врятувати життя постраждалим.
ІІ. Навчальні цілі заняття 1. Знати визначення і класифікацію опіків (α=ІІ). 2. Знати методи визначення площі опіку (α=ІІ). 3. Знати способи прогнозування перебігу опіків (α=ІІ). 4. Знати місцеві і загальні зміни в організмі при опіках (α=ІІ). 5. Знати визначення опікової хвороби, етіопатогенез і клінічну картину кожної стадії (α=ІІ). 6. Вміти надати першу медичну допомогу при термічному та хімічному опіках (α=ІІІ). 7. Вміти оцінювати глибину опіку, визначати площу опіку, оцінювати важкість опіку (α=ІІІ). 8. Вміти проводити первинну обробку опікової поверхні (α=ІІІ). 9. Вміти проводити місцеве лікування опіків (α=ІІІ). 10. Оволодіти методикою складання інфузійної програми постраждалим з опіковим шоком (α=ІІІ). 11. Вміти складати комплекс лікувальних заходів при різних стадіях опікової хвороби (α=ІІІ).
|
||||||||
|