![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Приклад застосування програми імітаційного моделюванняЗа допомогою розробленої програми IMMODELING було проведено аналіз транспортних операцій в складських приміщеннях. Відмітимо, що аналітичний аналіз цих операцій було проведено докт. техн. наук, проф. Нечаєвим 1.1. Суть аналітичних висновків полягала в наступному. Ланцюг транспорту між зоною зберігання і дільницею комплектації, а також між експедицією прийому і зоною зберігання" являють собою обслуговуючий апарат в одно або багатоканальній системі масового обслуговування. Теорія масового обслуговування та її методи дозволили встановити залежності між характером потоку транспортних засобів, продуктивністю обслуговуючих механізмів, пристроїв і ефективністю системи. Критерієм ефективності при цьому були вибрані вартісні показники, які виражені через приведені витрати, що пов'язані з простоєм транспортних засобів під час обслуговування і його очікуванні, а також з роботою і простоєм обслуговуючих пристроїв. В загальній задачі оцінки впливу транспорту на технологію і показники роботи складу, з метою оптимізації його параметрів, перед транспортом були поставлені наступні задачі: 1) оптимізація режиму його роботи, якщо на дільниці 2) оптимізація роботи і вибір їх оптимальної кількості при Доцільність використання одного або декількох вантажопідйомних пристроїв може бути обґрунтована допоміжними витратами на функціонування двох або більше вантажопідйомних пристроїв в порівнянні з одним або економією витрат від скорочення простоїв обладнання і людей, експедиції видачі (прийому), дільниць комплектації, консервації упаковки, зварювання, зважування, для сипучих вантажів відновлення сипучості і обробки проти заморожування та інших дільниць. Витрати, які пов'язані з простоєм експедиції видачі і обслуговуючих пристроїв можна записати таким чином: ¥ - коефіцієнт завантаження обслуговуючого пристрою; (І-У) -доля часу простою обслуговуючого пристрою; п - кількість обслуговуючих пристроїв; СІ і С2 - вартості простою вимог і обслуговуючого пристрою; Т- проміжок часу, на протязі якого визначаються витрати. Під вимогою тут розуміють вантажні одиниці, які проходять крізь експедицію прийому або видачі. Дослідження вхідних та вихідних потоків вимог на складах машинобудівного заводу і обласної бази матеріально-технічного постачання показали, що вони можуть мати різний розподіл. При наявності декількох транспортних (вантажопідйомних) засобів і особливо різної продуктивності, кожний з них можна розглядати як окремий канал обслуговування СМО. Можливість такого підходу підтверджується тим, що в зоні зберігання вхідний потік матеріалів розщеплюється на окремі не пов'язані між собою потоки по різних зонах зберігання, полицях і т. ін., а в кожній з них працює один обслуговуючий апарат. Моделювання зазначених систем було здійснене при наступних параметрах потоків:
В результаті моделювання можна зробити наступні висновки: - для одноканальних СМО вплив закону розподілу вхідного потоку менш значущий, ніж в багатоканальних СМО; більш суттєвий вплив спостерігається при равномірному законі розподілу потоку обслуговувань. Слід зауважити, що отримані результати імітаційного моделювання дещо розходяться з результатами аналітичних досліджень, що були отримані проф. І.І. Нечаєвим. Як на нашу думку, отримані результати імітаційного моделювання виглядають, більш коректними, тому що при цьому не застосовується жодне припущення щодо аналітичних моделей функціонування систем, що має завжди місце при аналітичних розрахунках. Є, правда, небезпека некоректного генерування потоків вхідних заявок та часу обслуговування. Саме ця небезпека є притаманною методиці імітаційного моделювання. І саме розв'язанню цього питання була приділена значна увага при розробці програми IMMODELING. Але результати багаточисельних прикладів генерування випадкових непуассонівських потоків заявок, що відповідають різним законам розподілу ймовірностей їх надходження в СМО, а також вихідних потоків обслуговувань з довільним законом розподілу (див., наприклад результати моделювання випадкових потоків, що апроксимуються розподілом Ерланга і які наведені в табл. 9.1), доводять досить хороше співпадання теоретичного та змодельованого потоків. Зокрема, перевірка змодельованих потоків за допомогою критерію погодження Пірсона показує, що розрахункове значення критерію %2 при рівні довірчої ймовірності Р=0,95 більш ніж у 3 рази більше за його відповідне критичне значення. Цей результат дозволяє стверджувати, що отримані вищезазначені результати моделювання (див. табл. 9.2) відповідають реальним показникам оцінки роботи СМО
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|