МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ СТУДЕНТІВ 6 КУРСУМІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ Запорізький державний медичний університет
"Рекомендовано" на методичній нараді кафедра факультетської педіатрії Завідувач кафедри професор__________________ (ПІП, підпис) "___" ___________ 2014...р. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ СТУДЕНТІВ 6 КУРСУ (для студентів)
Запоріжжя 2014.... АКТУАЛЬНІСТЬ ТЕМИ: Конкретні цілі заняття : • Визначати різні клінічні варіанти та ускладнення при диспансерному нагляді за здоровими та хворими дітьми в поліклініці • Визначати тактику ведення дітей при диспансерному нагляді за здоровими та хворими дітьми в поліклініці • Демонструвати вміння ведення педіатричної медичної документації в поліклініці • Планувати обстеження дітей та інтерпретувати отримані результати при диспансерному нагляді за здоровими та хворими дітьми в поліклініці • Проводити диференційну діагностику та ставити попередній клінічний діагноз дітям, які знаходяться на диспансерному нагляді в поліклініці • Ставити діагноз і надавати екстрену допомогу дітям, які знаходяться на диспансерному нагляді в поліклініці
СТУДЕНТ ПОВИНЕН ЗНАТИ: 1. Стратегія інтегрованого ведення хвороб дитячого віку та її мета. 2. Загальні ознаки небезпеки стану дитини. 3. Оцінка, класифікація, лікування, консультація та наступне спостереження при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 4. Оцінка, класифікація, лікування, консультація та наступне спостереження у дітей у віці до 2-х місяців з жовтяницею, діареєю, 5. Оцінка, класифікація, лікування, консультація та наступне спостереження у дітей у віці до 2-х місяців з проблемами годування та низькою масою тіла, вкрай тяжким захворюванням та місцевою бактеріальною інфекцією. 6. Морально-деонтологічні принципи медичного фахівця та принципи фахової субординації.
СТУДЕНТ ПОВИНЕН ВМІТИ: 1. Провести обов’язкові профілактичні медичні огляди дітей від 0 міс до 5 років 2. Зібрати анамнез і висловити гіпотезу про передбачуване захворювання. 3. Оцінити стан дитини при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 4. Призначити лікування дитини при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 5. Призначити раціональне харчування дитини при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 6. Скласти план спостереження за дітьми з порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 7. Призначить план профілактики діареї, анемії, порушенні живлення при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 8. Провести діфференційний діагноз у хворих на туберкульоз, ВІЛ інфекцією. 9. Призначить план спостереження дітей у віці до 2-х місяців з жовтяницею, діареєю, 10. Консультація та наступне спостереження у дітей у віці до 2-х місяців з проблемами годування та низькою масою тіла, вкрай тяжким захворюванням та місцевою бактеріальною інфекцією. 11. Невідкладна допомога при дихальної недостатності, стенозу гортані, судомах, єксикозу, лихоманці, білі у вухі та горлі, інфекційно-токсичному шоці при бактеріальних інфекціях.
2. Базовий рівень підготовки.
3. Організаціязмісту навчального матеріалу (описується навчальний матеріал, наводяться структурно-логічні схеми, таблиці, малюнки, що відображають зміст основних питань теми заняття).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|