МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основний етапДемонструється пацієнт з клінічними ознаками: при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 5.2. При співбесіді з мамою дитини визначають провідні механізми, що зумовили розвиток хвороби. Опитують, коли спостерігалися перші прояви захворювання. Визначають клінічні ознаки та додаткові методи дослідження при задишке, ексікозі, лихоманці, порушеннях живлення у дітей. Самостійно групами проводять обстеження хворого з цими порушеннями, оцінюють данні обстеження з історії хвороби, виріщують питання лікування, профілактики, плану проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів дітей. Призначення раціонального харчування. Проводиться медичне та психологічне консультування при ВІЛ-інфекції. Надання невідкладної допомоги. Демонстрація слайдів, навчальних фільмів. 5.3. Заключний етап. Оцінюється поточна діяльність кожного студента упродовж заняття, стандартизований кінцевий контроль, проводиться аналіз успішності студентів, оголошується оцінка діяльності кожного студента і виставляється у журнал обліку відвідувань і успішності студентів. Інформування студентів про тему наступного заняття і методичні прийоми щодо підготовки до нього.
6. Додатки.Засоби для контролю: Практичні завдання, тощо.
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ:
8. Провести обов’язкові профілактичні медичні огляди дітей від 0 міс до 5 років
10. Оцінити стан дитини при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 11. Призначити лікування дитини при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 12. Призначити раціональне харчування дитини при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 13. Скласти план спостереження за дітьми з порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 14. Призначить план профілактики діареї, анемії, порушенні живлення при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 15. Провести діфференційний діагноз у хворих на туберкульоз, ВІЛ інфекцією.
|
||||||||
|