МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підготовчий етап.Підкреслити (розкрити) значення теми заняття для подальшого вивчення дисципліни і професійної діяльності лікаря з метою формування мотивації для цілеспрямованої навчальної діяльності. Ознайомити студентів з конкретними цілями та планом заняття. Провести стандартизований контроль початкового рівня підготовки студентів. Основний етап Демонструється пацієнт з клінічними ознаками: при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 5.2. При співбесіді з мамою дитини визначають провідні механізми, що зумовили розвиток хвороби. Опитують, коли спостерігалися перші прояви захворювання. Визначають клінічні ознаки та додаткові методи дослідження при задишке, ексікозі, лихоманці, порушеннях живлення у дітей. Самостійно групами проводять обстеження хворого з цими порушеннями, оцінюють данні обстеження з історії хвороби, виріщують питання лікування, профілактики, плану проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів дітей. Призначення раціонального харчування. Проводиться медичне та психологічне консультування при ВІЛ-інфекції. Надання невідкладної допомоги. Демонстрація слайдів, навчальних фільмів. 5.3. Заключний етап. Оцінюється поточна діяльність кожного студента упродовж заняття, стандартизований кінцевий контроль, проводиться аналіз успішності студентів, оголошується оцінка діяльності кожного студента і виставляється у журнал обліку відвідувань і успішності студентів. Інформування студентів про тему наступного заняття і методичні прийоми щодо підготовки до нього.
6. Додатки.Засоби для контролю: Практичні завдання, тощо.
КОНТРОЛЬНІ ЗАПИТАННЯ: 1. Стратегія інтегрованого ведення хвороб дитячого віку та її мета. 2. Загальні ознаки небезпеки стану дитини. 3. Оцінка, класифікація, лікування, консультація та наступне спостереження при кашлі, ускладненому диханні, діареї, проблемах з вухом, болі в горлі, лихоманці, порушеннях живлення та анемії, при наявності ВІЛ-інфекції у дітей від 2-х місяців до 5 років. 4. Оцінка, класифікація, лікування, консультація та наступне спостереження у дітей у віці до 2-х місяців з жовтяницею, діареєю, 5. Оцінка, класифікація, лікування, консультація та наступне спостереження у дітей у віці до 2-х місяців з проблемами годування та низькою масою тіла, вкрай тяжким захворюванням та місцевою бактеріальною інфекцією. 6. Морально-деонтологічні принципи медичного фахівця та принципи фахової субординації. 7. Невідкладна допомога при дихальної недостатності, стенозу гортані, судомах, єксикозу, лихоманці, білі у вухі та горлі, інфекційно-токсичному шоці при бактеріальних інфекціях.
|
||||||||
|