МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І етап – меркантилізм(Від італійського «мерканте» - торговець, купець).Меркантилізм почав формуватися ще в останній третині 15 ст., але широкого розвитку набув у 2 половині 16 ст. Найвідомішими представниками були :англійці - Уільям Стаффорд (1554 – 1612),і Томас Ман (1571- 1641), італієць Г. Скаруффі (1519 – 1584р.), француз Антуан Монкретьєн та росіянин Іван Посошков (1652 – 1726). Провідну роль відігравали англійські економісти, тому що Англія раніше інших країн стала на шлях капіталістичного розвитку і її буржуазія мала більше досвіду в утвердженні нового суспільно – економічного ладу. Політекономія як наука почала оформлятися лише із зародженням капіталістичного ладу, й тому об’єктом її вивчення була не економіка взагалі, а економіка капіталістичного способу виробництва. А так як капіталістичні відносини почали складатися насамперед у торгівлі, то це знайшло відображення у теоретичних розробках перших економістів, які досліджували цю систему. Зокрема, виходячи з чисто поверхневої оцінки ринкових процесів, вони: 1) ототожнювали багатство з грішми, вважали, що багатством є лише те, що може бути реалізоване в грошах, золоті; 2)виробництво розглядали лише як передумову для створення багатства; 3)безпосереднім джерелом багатства вважали обіг (торгівлю) , тому що там товари перетворюються в гроші й виникає прибуток завдяки продажу товарів дорожче, ніж вони були куплені; 4)однак не всякий обіг вважався джерелом багатства, а лише торгівля між країнами (міжнародна), бо саме вона збільшує кількість грошей у країні, тоді як внутрішня торгівля лише перекладає гроші з одних рук у інші, не приносячи країні прибутку. Звідси загальний висновок: Баланс у зовнішній торгівлі повинен бути активним, тобто треба менше купувати за кордоном і більше продавати; 5)продуктивною вважалась праця, зайнята у торгівлі, насамперед міжнародній, бо найбільш сприяла нагромадженню багатства країни.
|
||||||||
|