МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Основні вимоги до оформлення цінників визначені вІнструкції №2 «Про порядок позначення роздрібних цін на товари народного споживання на підприємствах роздрібної торгівлі»,затвердженої Наказом МЗЕС України от 04.01.97р. Цінники повинні мати слідуючи реквізити: - для вагових товарів – найменування товару, ґатунок, ціну за один кілограм або 100 грамів. - для товарів або напоїв які реалізують на розлив – найменування товару, ґатунок, ціну за одиницю товару або за одиницю ємності, ваги. - за одиницю товару, пляшку – найменування, вага, ємність, ґатунок, ціна за одиницю товару, пляшку. - для розфасованих товарів – найменування товару, ґатунок, ціна за один кілограм або 100 грамів, вагу одиниці розфасовки, ціну за одиницю розфасовки. - на товари, ціни яких залежать від ґатунку – найменування товару, ґатунок, ціну за кілограм, одну штуку, одну упаковку. - на товари які не поділяються на ґатунок – найменування товару, ціна за кілограм, штуку або за одиницю розфасовки. - для штучних товарів – найменування товару, вагу або ємність однієї штуки, ціну за штуку або одиницю упаковки. Заборонено застосовувати в торгівельному підприємстві цінники іншої організації або грошові знаки які не є валютою України. На торгівельних підприємствах, які застосовують автоматизовану ідентифікацію товарів по їх штриховим кодам і на котрих значення цін товарів зберігається в пам’яті ЕККА (РРО) або комп’ютері, завірення цінників підписом робітників, відповідальних за їх оформлення, встановлення і використання з датою, печаткою або штампом не є обов’язковим. В усіх інших випадкахцінники магазину, обов’язковоповинні бути підписані, завірені печаткою з указаною датою підписання цінника. Зразок цінника
При обозначенні цін - етикеток - пістолетомабо наклеюванні стрічки з ціною підпис, дата та печатка не обов’язкові. В такому випадку у магазині повинен бути затверджений прейскурант цін. Роздрібні ціни можуть бути обозначенні на товарних ярликах, етикетках підприємства –виробника, на упаковці в якій товар продається населенню, або на самому товарі, якщо ціна не шкодить товарний вид і не знижує якість товару. Колір цінника, чорнила, метод маркування визначається самим підприємством. Обозначати ціни олівцем заборонено.
|
||||||||||
|