МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 4: Реанімаційні заходи у хірургічних хворих (перше заняття).
I. Актуальність теми: Види анестезії, ознайомлення з методикою та технікою виконання інфільтраційної та провідникової анестезії має велике значення в хірургічній практиці. За допомогою цього виду анестезії можливе виконання не тільки простих операцій, але і більш складних порожнинних оперативних втручань. Перидуральна анестезія: ознайомлення з технікою та послідовністю виконання. Методи профілактики та лікування ускладнень при проведенні різних методів місцевої та загальної анестезії. Має велике значення ознайомлення з технічними засобами для виконання інгаляційного наркозу, методики виконання ендотрахеального наркозу. Цей метод має ряд істотних переваг перед місцевою анестезією і дозволяє виконувати будь-які за об’ємом, характером і тривалістю оперативні втручання. Діє медичної сестри по забезпеченню виконання різних видів анестезії та наркозу. Техніка виконання штучної вентиляції легенів та непрямого масажу серця.
II. Цілі заняття 1. Ознайомлення із значенням місцевої та загальної анестезії при проведенні хірургічних втручань і перев’язок хворих. (α = І) 2. Мати уявлення про відчуття хворого під час проведення місцевої та загальної анестезії. (α = І). 3. Знати визначення місцевої та загальної анестезії в хірургічних хворих. (α = ІІ). 4. Знати види місцевої та загальної анестезії та етапи перебігу термінальних станів за Сафором. (α = ІІ). 5. Знати препарати, які використовуються для місцевої та загальної анестезії. (α = ІІ). 6. Знати покази та протипокази для місцевої та загальної анестезії. (α = ІІ). 7. Вміти проводити штучну вентиляцію легенів та непрямий масаж серця для підтримки штучного кровообігу і функціонування кори головного мозку. (α = ІІІ). 8. Підготовка наркозної апаратури до використання. (α = ІІІ). 9. Вміти забезпечити прохідність дихальних шляхів. (α = ІІІ).
|
||||||||
|