Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальний хід роботи

План

1. Загальний хід роботи

2. Попередня розмітка авторських ескізів

3. Розмітка ілюстрацій

Загальний хід роботи

Робота над ілюстраціями проходить у кілька етапів. Різні видавництва використовують різну технологію підготовки оригіналів ілюстрацій, залежно від характеру цієї технології дещо змінюється і робота технічного редактора.

Потужні науково-технічні видавництва, які випускають видання з великою кількістю креслень, схем та фотографій, мають у своєму складі графічне бюро, де відповідно до ескізів автора виготовляються оригінали ілюстрацій. На графічне бюро покладається завдання підготовки оригіналів, придатних до поліграфічного відтворення.

Послідовність підготовки оригіналів при цьому така. Редактор, працюючи над текстом, одночасно продивляється авторські ескізи ілюстрацій: чи всі зони подані автором, уточнює їхній зміст, вилучає все непотрібне, звіряє з ескізами підписи до них і т.д. Після цього ескізи автора і підписи до ілюстрацій передаються технічному редакторові. Бажано, щоб разом із ескізами та підписами до них здавався й авторський текстовий оригінал.

Технічний редактор повинен спочатку розмітити авторські, ескізи. Суть цієї операції полягає в тому, що він проставляє на авторському ескізі той масштаб його зменшення, який він повинен буде використати для цієї ілюстрації в тому разі, якщо оригінал буде виготовлений у розмірі ескіза. Проте іноді буває, що авторський ескіз має такі розміри, що виготовляти оригінал не потрібно. В такому разі технічний редактор зобов'язаний вказати, якого розміру повинен бути оригінал або ж на який масштаб зменшення він має бути виконаний художником.

Фотографії, призначені для виготовлення растрових форм, на попередню розмітку дають не завжди.

Після попередньої розмітки ескізи надходять у графічне бюро, де виготовляються оригінали ілюстрацій з урахуванням розмітки технічного редактора. Після перевірки редактором ці оригінали разом із друкованим текстовим оригіналом знову повертаються до технічного редактора для остаточної розмітки.

При такій організації роботи у видавництві технічний редактор двічі стикається з ескізами й оригіналами ілюстрацій.

Однак є видавництва, де немає графічних бюро. Там усю роботу над оригіналами ілюстрацій здійснює художній редактор. У його обов'язки входять участь у редагуванні авторських ескізів і попередня розмітка ілюстрацій. Художній редактор повинен не тільки повторити авторські ескізи у придатному для репродукування вигляді, а й знайти схожу "графічну" мову для кожної ілюстрації та всього їх комплекту. Як правило, оригінали ілюстрацій, виготовлені безпосередньо в художній редакції, мають високу якість, але на це витрачається більше часу, ніж при роботі з графічним бюро.

Якщо робота виконується без залучення графічного бюро, то технічний редактор попередню розмітку ілюстрацій не виконує, а вони надходять до нього вже у вигляді оригіналів разом з друкованим текстовим оригіналом для остаточної розмітки.

Розмічаючи оригінали, технічний редактор повинен зазначити, яких розмірів має бути друкарська форма кожної ілюстрації, який принцип розміщення ілюстрацій на сторінках складання, на який формат і яким шрифтом мають бути складені підписи до них.




Переглядів: 221

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Попередня розмітка авторських ескізів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.